Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snart ibookägare...

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Sabina heter jag, 31 år och bosatt i Gävle.
Mammaledig fritidsforskare (eller finns det nåt nytt ord för arbetslös?) som studerar italienska när dottern sover...typ.

Här har det varit pc för hela slanten, men under en vecka på en datautbildning fick vi peta och klämma på en eMac...och sen dess har begäret funnits och nu har jag äntligen fått möjligheten att äga en...

Det blir en ibook 12'', väntar otåligt på att få öppna paketet....vilken dag som helst nu...

Vår stationära burk har några år på nacken och är i stortbehov av uppgradering eller nåt...en Pentium 3, 256MB RAM, uppskrämd i 451MHz...

Ska bli spännande att möta OS X igen...körde nån betaversion på kursen...

/LT

Ursprungligen av LittleTigress:

Hej!

Sabina heter jag, 31 år och bosatt i Gävle.
Mammaledig fritidsforskare (eller finns det nåt nytt ord för arbetslös?) som studerar italienska när dottern sover...typ.

Här har det varit pc för hela slanten, men under en vecka på en datautbildning fick vi peta och klämma på en eMac...och sen dess har begäret funnits och nu har jag äntligen fått möjligheten att äga en...

Det blir en ibook 12'', väntar otåligt på att få öppna paketet....vilken dag som helst nu...

Vår stationära burk har några år på nacken och är i stortbehov av uppgradering eller nåt...en Pentium 3, 256MB RAM, uppskrämd i 451MHz...

Ska bli spännande att möta OS X igen...körde nån betaversion på kursen...

/LT

Välkommen hit! Det här är bästa platsen för skvaller, nyheter och hjälp med din mac!

Du kommer älska den! Fick hem min häromdagen, och den är lysande.
Jag tror du kommer gilla OS X om du fortfarande går och drömmer om betan. OS X har tagit STORA kliv sen dess!

Välkommen! , sitter og venter på en 12" PB

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2005-02-11 00:37

Välkommen!

Välkommen!

Jag väntar på min ibook 12" med! Det har stått på statussidan att datorn har ett bokat flyg sen i förrgår, kan knappt sova tills den kommer:)

Har fått leveransbeskedet...den är på väg!
Skickad idag på förmiddagen..så någon gång nästa vecka dyker den upp.....det här är värre än julafton!!!

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2005-02-12 01:19
Ursprungligen av LittleTigress:

Har fått leveransbeskedet...den är på väg!
Skickad idag på förmiddagen..så någon gång nästa vecka dyker den upp.....det här är värre än julafton!!!

Kul:) Så jobbigt att vänta*s*

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-02-13 18:29

Välkommen jo kanske ordet livsnjutare är bättre än arbetslös

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-02-13 18:33

Välkommen.

Är själv en switcher som väntar på en 12" PB.

1
Bevaka tråden