Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bordsställ för PowerBook 17

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-02-09 09:04

Jag skulle behöva ett snyggt ställ att ha datorn i när den är kopplad till extern skärm. Å det skulle vara grym om det fanns ett som gjorde så datorn stod på högkant. Då jag inte använder den inbyggda skärmen.
Någon som vet vad det finns för olika?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-09 16:13

iCurve.

Jag kommer eventuellt ha ett GBreeze för PB17 till salu inom kort, måste bara utvärdera min nu beställda 15-tummare först och se om jag klarar mig. Macmice verkar ha lagt ner tillverkningen men bilder finns bland annat här.

Släng iväg ett PM om du är intresserad så hör jag av mig.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-10 12:35

Hmm.. ja dom har jag sett men jag vill aså att datorn ska stå up sidled

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-10 14:54

Kolla den här bilden (uppe till höger):
http://www.99mac.se/forum/minmac.php?do=view&id=3

Jag köpte ett metallställ ifrån HP som kostade typ 200-300kr som passar helt ok med en Powerbook 17".

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-02-10 20:01

Något sånt här du är ute efter då?
http://forums.macnn.com/showthread.php?threadid=180394&perpage=50&pagenumber=23#post2195587

Har sett någon annan bild på något liknande men som var mycket snyggare. Kommer bara inte ihåg var.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-11 10:29

F*n Kokbokshållare skulle ju funka.. men kommer den att passa PB 17.. hmm ja ja 79kr är ju inte så mycket. Kan ju prova.

Tack för tipset

  • Medlem
  • 2005-02-14 15:39

På gång

Jag har med en mindre verkstad att göra som konstruerar och producerar olika detaljer i rostfritt och aluminium. Vi håller på att konstruera ett som ska vara stabilt, snyggt som Apple´s egna fötter till iMac G5 / nya skärmarna och kruxet: Det ska bli hopfällbart.... Kommer antagligen i tre olika modeller om vi får till det riktigt bra.

Kom med lita idéer så får ni det nästan skräddarsytt och rabatt på första exen...

  • Oregistrerad
  • 2005-02-19 10:31
Ursprungligen av KSK:

Jag har med en mindre verkstad att göra som konstruerar och producerar olika detaljer i rostfritt och aluminium. Vi håller på att konstruera ett som ska vara stabilt, snyggt som Apple´s egna fötter till iMac G5 / nya skärmarna och kruxet: Det ska bli hopfällbart.... Kommer antagligen i tre olika modeller om vi får till det riktigt bra.

Kom med lita idéer så får ni det nästan skräddarsytt och rabatt på första exen...

Fan va coolt.. a ska se om jag kan skissa fram något!

  • Medlem
  • 2005-12-30 13:13

Hopfällbart ställ för bärbara datorer

Som tiden går...

Reklamerade med ett hopfällbart ställ för bärbara datorer.
Stället är också mönsterskyddat. Det produceras i Malmö...
För intresserade så finns numera också en hemsida för det hela

www.PowerStand.se

Uppge 99mac som källa och ni får 10 % på ordinarie priset.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2005-12-30 20:58
Ursprungligen av Erik J:

Något sånt här du är ute efter då?
http://forums.macnn.com/showthread.php?threadid=180394&perpage=50&pagenumber=23#post2195587

Har sett någon annan bild på något liknande men som var mycket snyggare. Kommer bara inte ihåg var.

Inte jag heller, men jag plankade idéen som det fanns en länk till på 99mac. Jag gick till närmsta bokhandel och bad att få ett ställ för böcker. Grovt sett ser det ut som ett upp-och-ner-vänt rottecken. Mitt är i metall, men det finns ju också i plexi. Med detta kan din dator stå på högkant och stängd bakom den externa skärmen.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2005-12-30 21:23

Och nu hittade vi länken. Det är bara att hoppas på att Spymac vaknar upp igen. Just nu går det inte att connecta till siten.

1
Bevaka tråden