Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Webbdesigner som lockades att köpa en 12" Powerbook i somras

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-02-06 19:57

Hej på er!

Jag är en webbdesigner som lockades att köpa en 12" Powerbook i somras. På det stora hela riktigt nöjd, men har även en P4 med en betydligt trevligare skärm... Jobbar i Photoshop och Illustrator på PC då det är de licenser jag sitter på, funderar däremot på att köpa en extern skärm till den bärbara så då får vi se...

Jag har alltid varit teknkintresserad och gillar Apples design de senaste åren. Lockades även till att införskaffa en iPod under hösten och är än så läne väldigt nöjd med både den och datorn.

Här på 99mac ser jag fram emot tips på riktigt bra program och möjlighet till lite hjälp på traven från er rutinerade spelare om det skulle behövas

Coffe

http://www.christofersandin.com

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-02-06 20:16

"funderar däremot på att köpa en extern skärm till den bärbara så då får vi se... "

Det kan jag verkligen rekommendera!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-06 20:49

Om du switchar över helt tycker jag att Apple ska börja sponsra din löpning

Hoppas din karriär går bra!

Ursprungligen av Coffe:

Jobbar i Photoshop och Illustrator på PC då det är de licenser jag sitter

Vi hade en PageMaker-licens under Windows som vi uppgrade till en Indesign CS, men då till en Mac-licens. Inga konstigheter för Adobe. Något att tänka på vid nästa uppgradering.

Välkommen.

/c

  • Oregistrerad
  • 2005-02-07 13:03

Hej på er grabbar!

Ursprungligen av mrjean:

Om du switchar över helt tycker jag att Apple ska börja sponsra din löpning
Hoppas din karriär går bra!

Tackar! Om du sitter på någon kontakt på Apple så får du gärna säga till Sponsring med en ny 20"-skärm hade jag kunnat leva med...

Ursprungligen av Christian Åhs:

Vi hade en PageMaker-licens under Windows som vi uppgrade till en Indesign CS, men då till en Mac-licens. Inga konstigheter för Adobe. Något att tänka på vid nästa uppgradering.

Ja, det kanske kunde vara ett sätt i framtiden... För tillfället får jag nog nöja mig med att köra det mesta på PC'n och fortsätta snegla på den där 20"-skärmen som jag tycker är förbannat läcker... Vi får väl se vad som händer när nästa fakturor betalas.

1
Bevaka tråden