Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Värd pengarna?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har länge varit inne på att köpa en bärbar mac dator, efter att jag har läst många recensoner och kollat här på 99mac så är det nog en powerbook som jag vill ha. Men det är mycket pengar för en dator, så tycker ni 12" är värt sitt pris? Hoppas på att priset kommer gå ner lite till innan jag köper en.

Köp en nu. Om du ska gå och vänta på att de ska bli billigare så kommer du aldrig till skott.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-05 15:51

..+ att den har ju precis gått ner i pris! köp! köp!

Jag gav drygt 20000:- för min 12" med 1,25GB ram i våras och tycker fortfarande det var värt pengarna. Så slå till nu då de gått ner i pris.

Vilket är det första jag ska köpa till den frutom minne? funderar på apple bt mus

Ursprungligen av quiksilver_90:

Vilket är det första jag ska köpa till den frutom minne? funderar på apple bt mus

Först, om du vill vara mobil i ditt arbete, 12" PB är perfekt. Det låter lite, men det funkar, bra om man vill se dvd film själv också.
Med BT mus bör du tänka om, kolla upp de andra alternativen. Tänkt själv att köpa en Sushi bt mouse. gå in på www.macoteket.se , och sök på bluethoot (för de har lagt möss och tangentborden i usb-tillbehör katogorien)

  • Oregistrerad
  • 2005-02-06 16:12

...inte jämfört med iBook...

Ursprungligen av DaPhox:

...inte jämfört med iBook...

-1,5Ghz istället för 1,2Ghz
-167Mhz systembuss istället för 133Mhz
-Superdrive
-Bluetooth som standard
-Bättre grafikkort som fullt stödjer OS X Tigers nya funktioner
-Exklusivare design (Aluminium vs vit plast)
-DVI utgång.
-Ljudingång

Tycker att det motsvarar ungefär prisskillnaden på datorerna. Men klarar man sig utan ovanstående så är iBooken ett bättre köp.

1
Bevaka tråden