Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

två möss samtidigt

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-02-04 21:55

går det ha två möss samtidigt där den ena är konfigurerad för vänsterhänta? de ska styra samma muspekare alltså.

Ja, inga problem.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-04 22:01

Ja, men bara en konfiguration (vad jag vet).

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2005-02-04 22:06

Jag skulle tro att det går om du har två olika märken på mössen ex Logitech o Microsoft.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-04 22:10
Ursprungligen av palb:

Ja, men bara en konfiguration (vad jag vet).

Menar du vilket håll pilen lutar åt?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-02-04 22:15

båda är logitech, men den ena ska "vänsterklickas" med höger knapp. behövs nåt särskilt program?

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2005-02-04 22:20

Vad jag menar är att du har två olika märken behöver de två olika drivisar. Logitech har ju Logitechcenter (tror jag att det heter) och Microsoft har sitt..vet inte vad det heter. Ställer du in dem olika borde det gå.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-04 22:22
Ursprungligen av p0tatis:

båda är logitech, men den ena ska "vänsterklickas" med höger knapp. behövs nåt särskilt program?

Du menar att två olika användare skall ha "högerklick" på olika knappar?
Apples inställningar för mus har inget sådant (det är ju bara en knapp ) men logitech har ju drivers/inställningar för OS X (jag har aldrig installerat den så jag vet inte vad den innehåller) och finns det inställning för vilken knapp som skall vara "högerklick" där så borde ju rimligen den inställningen gälla det kontot (det är ju det normala att preferenser är userberoende).
Har inte Logitechs program det så kolla på versiontreacker.com efter "usb overrive" eller något annat…

1
Bevaka tråden