Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Telefonboken OS9 -> adressboken OS 10.2

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-02-13 08:46

Jag har precis installerat OS X på min iBook. Den hade tidigare OS 9 och jag valde att inte behålla det vid om installationen...kanske dumt. Innan installationen backade jag upp min telefonbok i text och csv format (alla format som fanns i telefonboken flr export om jag inte minns fel). Problemet är att det inte finns något sätt att inportera det till Adressboken i OS X. Finns det ett sätt att få tillbaka mitt register!? Det är ovärdeligt för mig!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-02-13 12:10

Vi har kört Telefonboken här på jobbet också och väntar IVRIGT på antingen en OSX-version av programmet eller ett sätt att konvertera våra databaser till OSX:s adressbok.

Telefonboken fungera INTE bra i OSX genom classic för oss, även om utvecklaren säg att de ska fungera.

Telefonboken ÄR släppt för MacOS 10.
Med en hel del nyhter, bla kan den jobba parallellt med adressboken i 10:an.
Kolla på: http://www.dromeda.se/telefonboken/telefonboken.html

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-02-13 20:26

Va fan! Jag har ringt Dromeda typ 10 gånger sedan i sommars! "Den är på gång, vi återkommer när den kommit"

Pha!

Bra att den finns nu ivf

Dromeda verkar iofs har lite internet-trassel nu...

[ 13. februari 2003, 20:26: Meddelandet ändrat av: Erik.dv ]

  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2007-07-13 15:11

Är det ngn som kan förklara fördelarna med "Telfonboken X" jämfört med andra alternativ. Tex Adressboken och andra alternativ.

Nackdelar med "Telefonboken X"?

1
Bevaka tråden