Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är inte den nya ibooken lite PC-grå?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

haha undrar bara.. visst påminner det beiga vid tangentbordet om äckligt pc-beige/grått??

vill ha helvitt som fan

shit vilket problem

samt

vet nån om det blir äckliga avtryck av händerna på de nya ibookerna.. ägde en metallic-ibook g3 800 och på de blev det inga missfärgningar.. men en kompis somköpte sista g3-an...900 mhz fick en vitare plastigare modell.. och den har blivit helt missfärgad

  • Medlem
  • 2005-02-03 16:24

Vad vill du egentligen? Vad jag har förstått ser de nya ut som den du hade. Är inget bra nog för dig.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-02-03 17:03

Du kan ju alltid måla om det som inte är helvitt, och angående fingeravtryck är det bara att putsa bort eller ännu bättre rör inte den :rolleyes:

nej nej den nya ser INTE ut som den gamla g3 metallic-ibooken

och

det är inte fingeravtryck utan avtrycken som handlederna gör bredvid styrplattan när de vilar där. efter ett tag på de sista g3-orna... som var av ett annat utseende än min... så gnuggades färgen bort och det ser helt billigt och bedrövligt ut. Sen kanske jag borde tillägga att min kompis idet här fallet INTE är en gris utan attdet är vanligt användande somfått den att se missbildad ut

1
Bevaka tråden