Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Äntligen....

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-02-03 11:27

....äntligen! Nu är den beställd, en 12tums Powerbook! Ren o skär lyxkonsumtion men den kommer bli perfekt som anteckningsbok på föreläsningarna och jag är mkt förväntansfull över ilife då jag tar mkt bilder o gillar att redigera film!

...hoppas bara det inte tar så långtid o leverera, av den anledningen beställde jag en utan några uppgraderingar! Men antar att trycket är stort nu efter uppgraderingen!

...snart en i gänget iallafall!

/patrick

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-02-03 11:33

hehe så sen du var..:-D jag beställde min redan i måndags..*retas* men jag tog lite mer minne så det lär ju ta minst en vecka till:-(

  • Oregistrerad
  • 2005-02-03 11:59

Jag la en beställning på en PB17 1.5 GHz i torsdags förra veckan. Fick dock ett mail i måndags om att det blir en 1.67 istället. Frågan är bara hur lång tid allt kommer ta... Jag beställde genom inLife istället för applestore pga att jag ville betala med faktura. Fick ju inget temp datum när den kommer. Ni som har beställt genom applestore, vad säger dom?

/Daniel

  • Oregistrerad
  • 2005-02-03 12:04
Ursprungligen av clabbe:

hehe så sen du var..:-D jag beställde min redan i måndags..*retas* men jag tog lite mer minne så det lär ju ta minst en vecka till:-(

....har velat fram o tillbaka sen i måndags, som student är det lite svettigt o köpa såna här leksaker!
Men den är ju såååå fin o man lever bara en gång!

hoooooppas jag får den innan den 16 feb.... skulle behöva den då...

...bara o hålla tummarna... får väl anta att de haft framförhållning o "ställt om maskinerna" så att de kan börja skicka samma dag som den släpptes!

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-02-03 12:29

hmm verkar vara många som beställt/sitter på just en 12"

köpte själv min i september -har inte ångrat mitt köp en endaste gång.

Man kanske borde fixa en mindre tråd för just oss 12"are... vet inte vad man skulle göra mer än att diskutera våra kärlekar. För visst, man kanske ville ha en 15 eller 17" men när man nu har sin lilla ögonsten i knät förstår man att it only can be a 12".

  • Medlem
  • Linköping
  • 2005-02-03 12:56

Enda anledningen till att jag inte har beställt en 12" än är det där med värmen och fläkten. Min iBook är både sval och tyst, men bara hälften så snabb och hälften så snygg.
Innan jag bestämmer mig ska jag invänta kommentarer från andra som har köpt en före mig. (dvs fulmetoden, att låta andra stå för testandet )

  • Oregistrerad
  • 2005-02-04 11:31

...skickades kl 5 imorse....så nu bara fullfart till uppsala, sweden, som gäller!

1
Bevaka tråden