Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vart bäst att köpa mac i värmland ?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Arvika
  • 2005-01-30 18:20

Hej .
Jag har ännu inte switchat ,undrar vart man kan inhandla mac i värmland och som har bra support ,
helst i arvika eller karlstad .

Tack på förhand/Ronny

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2005-01-30 18:41

Jag köpte min iBook på Estrad i Karlstad, mest p.g.a. att de hade "räntefri" avbetalning. Sen har ju Office på gräsdalen macar till försäljning, tror jag.

  • Medlem
  • Arvika
  • 2005-01-30 18:43

Tack för tipsen !

Kolla in prisbarometern på www.mactoget.se innan du handlar.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-30 21:19

PC Start är Apple-återförsäljare också.

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2005-01-30 21:27
Ursprungligen av DrRotmos:

PC Start är Apple-återförsäljare också.

Ja jäklar du, det verkar som om Magnus från Mactun har ett finger med i spelet, får ta en sväng förbi i morgon och kolla.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-30 23:37

Apple store skickar väl även till Arvika misstänker jag.
Särskillt bra om du är student. Om du köper via Mecenat Apple Store (www.mecenat.se) så får du 10% rabatt på all hårdvara. Du måste iofs beställa ett mecenatkort men det är gratis om man orkar vänta en vecka eller två.
Man får ju vänta på sin mac också så det är ju inget för den otålige men det är nog definitivt billigast och så får man grejerna hemkörda.

//Alex

  • Medlem
  • Arvika
  • 2005-01-31 11:46
Ursprungligen av alex77:

Apple store skickar väl även till Arvika misstänker jag.
Särskillt bra om du är student. Om du köper via Mecenat Apple Store (www.mecenat.se) så får du 10% rabatt på all hårdvara. Du måste iofs beställa ett mecenatkort men det är gratis om man orkar vänta en vecka eller två.
Man får ju vänta på sin mac också så det är ju inget för den otålige men det är nog definitivt billigast och så får man grejerna hemkörda.

//Alex

Jo , men det var detta om man behöver hjälp i början , om man är helt grön på mac .

Ska kolla Mecenat .

Tack för alla tipsen mvh /Ronny

  • Medlem
  • 2005-01-31 18:12
Ursprungligen av Ronny:

Jo , men det var detta om man behöver hjälp i början , om man är helt grön på mac .

Ska kolla Mecenat .

Tack för alla tipsen mvh /Ronny

Hjälp får du ju här

  • Medlem
  • Arvika
  • 2005-01-31 11:47
Ursprungligen av DrRotmos:

PC Start är Apple-återförsäljare också.

Tack för det ska gå in och kolla ,
är dom bra ? .

mvh Ronny

  • Medlem
  • Flen
  • 2005-01-31 18:44

Mac på Värmländska = Måck

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2005-01-31 19:13

Var inne på PC start idag och lekte med en PM 2x1.8 och en 23-tummare, micklade även med en ny iMac och en halvgammal PB.

1
Bevaka tråden