Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny medlem från Finland

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2005-01-30 16:26

Hej alla,

Jag heter Pete (Petteri på riktig, men nästan alla kallar mig Pete) jag bor i kyrkslätt, 3,5 mil väst om Helsingfors(Kirkkonummi på finska). Och jag är inte finlandssvensk, så om min sveknsk ibland tycks vara lite konstigt är orsaken för det att jag använder svensk ganska sällan(Och skriver även mindre än talar).

Har ingen Mac men har tänkt att kanske köpa en Powerbook. Behöver en egen laptop för att kan inte installera allt jag vill till den här Dell som jag har från jobbet. Och den enda eget datoren jag har hemma är en gammal Sun Sparcstation 5. Jag reser nästan 8 månader i året så är laptop den enda val, annars skulle tänka att köpa en iMac eller G5.

Har inte fullständigt bestämt mig att köpa en Powerbook, men PB är ett rigtig alternativ. Om valet skulle vara mellan Windows och OS/X skulle jag nästän säkert gå med PBn. Men för mig valet är mellan PB och Athlon64 laptop som kan köra Solaris 10 och Linux.

Men man får se, jag jobbar ett par månader söder om London och ska visitera Apple Store i London efter ett par veckor.

Helt utan Apple produkter är jag inte. Har en iPod Photo 40GB ock tycker mycket om det och iTunes.

--
PeTe

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-30 16:37

Välkommen, vi börjar nog vara några finländare här nu. 99mac.fi kanske?

1
Bevaka tråden