Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nån annan som är kund hos 99kronor? Min sajt/mejl är döda sen några dagar!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nån annan som är kund hos 99kronor? Min sajt/mejl är döda sen några dagar!
Skulle vara intressant om någon vet något (de svarar inte på mina epost).
Någon som liksom jag har 99kronor.com som webhotell som det funkar för / inte heller funkar för?
Min epostadress där, som normalt vidarebefodrar allt till min huvudadress annorstädes verkar inte heller fungera. Rgfh! What to do?

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-01-29 00:22

Jag har ett konto där ooch sajten funkar. Däremot kan man inte gå in på deras hemsida eller på nameghosts hemsida som fixade deras domänregistreringar. Vette tusan vad som händer när mitt år hos dom tar slut. Är helt inställd på att de helt enkelt har gått under jorden men lämnat servern på:) Man får vad man betalar för:)

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2005-01-29 01:17
Ursprungligen av daijo:

Jag har ett konto där ooch sajten funkar. Däremot kan man inte gå in på deras hemsida eller på nameghosts hemsida som fixade deras domänregistreringar. Vette tusan vad som händer när mitt år hos dom tar slut. Är helt inställd på att de helt enkelt har gått under jorden men lämnat servern på:) Man får vad man betalar för:)

Har inte haft några problem nu i kväll/natt i alla fall, kommer in på både min och deras hemsida. Mejlen funkar också.

Ursprungligen av Clas:

Har inte haft några problem nu i kväll/natt i alla fall, kommer in på både min och deras hemsida. Mejlen funkar också.

Skumt. För mig är det helt nere. Ligger du på servern Elvis? Den har de visst haft strul med förut (jag gör det).

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2005-01-29 18:33
Ursprungligen av sjovall:

Skumt. För mig är det helt nere. Ligger du på servern Elvis? Den har de visst haft strul med förut (jag gör det).

Jag vet inte, känner inte igen "Elvis", så troligtvis inte.

Ursprungligen av daijo:

Man får vad man betalar för:)

Visserligen, men man betalar ju trots allt, eller hur?

  • Medlem
  • Staffanstorp
  • 2005-01-30 12:45

http://forum.psychofrog.se/index.php?showforum=32

Kul att det har fungerat bra för er, tyvärr så har 99kronor.com inte fungerat alls för många andra....
Ni kan läsa mer på ovan forum om vad andra tycker om företaget 99kronor.com

Tänk på att ni måste aktivt avsluta kontor i god tid, annars blir ert kreditkort autodebiterat för nya
12 månader......

MVH
Jonas.... tidigare kund till 99kronor.com

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2005-01-30 12:58

Jag sa inte att det alltid funkat jättebra, svarade bara på trådens inledning.

1
Bevaka tråden