Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kollade på Mac Mini idag!

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-29 17:03

Jag var in på Macoteket i Sumpan och kollade på Mac Mini idag :). En helt fantastisk liten grej, otroligt att se den i verkligheten! Väger ingenting.. den stod uppkopplad till en 20" Appleskärm. Ni som väntar på en Mac Mini kommer verkligen att bli nöjda!

  • Oregistrerad
  • 2005-01-29 17:06

Jag var också & kikade på den här i Borås. Den väckte habegär, men pengarna räckte bara till ett tangentbord till iBooken.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-29 17:13

Pengarna räckte inte till för mig heller :(. Får också klara mig ett tag med bara iBooken (också en fantastisk liten dator ). Men Mac Mini väcker verkligen ha-begäret.. skulle vara fantastiskt att ha en Mac Mini med Eye-TV och 23" skärm.. en liten multimedia station i vardagsrummet :)..

  • Oregistrerad
  • 2005-01-29 17:23

Själv så har jag pengarna och en beställning ihopplockad på AppleStore. Men jag hade tänkt köpa en PowerBook. Men vill inte beställa någon före de omtalade uppdateringarna.

Nu vet jag inte kanske blir en Mini istället?

  • Oregistrerad
  • 2005-01-29 18:21

Jag har nästan pengarna till att köpa en, fattas bara 1k kronor, snart

  • Oregistrerad
  • 2005-01-29 18:27

Vi visade den idag vi med (Inlife) - jösses vilken häftig liten pryl. Den stod påslagen hela dagen och blev inte ens ljummen (!). Däremot orsakade den akuta kärleks-värmeslag hos nästan alla kunder som upptäckte den. Kul att höra folks kommentarer. "Fan vad liten", "Va!??! Kan den!?" (på nästan allt man berättade), "Så billig alltså?!", osv... Tack för den Apple, given succé känns det som.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-01-30 16:05
Ursprungligen av PF:

Vi visade den idag vi med (Inlife) - jösses vilken häftig liten pryl. Den stod påslagen hela dagen och blev inte ens ljummen (!). Däremot orsakade den akuta kärleks-värmeslag hos nästan alla kunder som upptäckte den. Kul att höra folks kommentarer. "Fan vad liten", "Va!??! Kan den!?" (på nästan allt man berättade), "Så billig alltså?!", osv... Tack för den Apple, given succé känns det som.

Vilken modell 1.25 ghz ?

Fläkten ? Gick den aldrig igång ? Är fläkten mer benägen att gå igång på den större 1.42 Ghz modellen ???

Ursprungligen av CUBEIS:

Fläkten ? Gick den aldrig igång ? Är fläkten mer benägen att gå igång på den större 1.42 Ghz modellen ???

Vill också veta. Det är just nu det enda som avhåller mig från beställning; sitter med ett darrande högerfinger, redo över "slutför beställning"

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2005-01-30 20:54

Samma här, det jag funderar över nu är om 1,42Ghz:aren lever om mer på något sätt.

Ursprungligen av oggah:

Samma här, det jag funderar över nu är om 1,42Ghz:aren lever om mer på något sätt.

Den utvecklar väl inte mer värme vid normal belastning bara för att den har 200 MHz mer?

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-01-31 11:23

Har min Mini 1,42 här på jobbet nu, den står 40 cm från en DELL (som måste anses vara tyst), inte ens om jag lägger örat mot min mini så låter den mer än Dell-burken som står 40 cm därifrån, 1,42 GHz mini är KNÄPPTYST. SKall se om jag kan provocera fram fläkten och gå senare idag....

Kollade på mac minin i lördags (på macoteket i Linköping)
Den lät inte mycket
om man jämför med datorer som jag haft innan

Ångrar inte det minsta att jag beställde en ..... måtte den komma snart!

1
Bevaka tråden