Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

K500i & iSync

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-26 19:07

Hur syncar man ett Sony Ericsson K500i och Mac OSX via usb? Jag anslutar min mobil till usb porten men ingen device indentifieras i iSync. Vad har jag gjört/inte gjört?

Tackar

JPW

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-26 19:33
Ursprungligen av trkkazulu:

Hur syncar man ett Sony Ericsson K500i och Mac OSX via usb? Jag anslutar min mobil till usb porten men ingen device indentifieras i iSync. Vad har jag gjört/inte gjört?

Tittar man på sidan http://www.apple.com/isync/devices.html så finns inte den telefonen med där. Dessutom så står det också "Bluetooth only" vid Sony Ericssons telefoner.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-26 20:55

Jag tror det finns ngt program från SE som gör synkning möjligt. Kommer inte ihåg vad det heter, men när jag hade en Ericsson 320 fungerade det. Borde vara mer eller mindre samma. Kolla sonyericssons sajt.

Marcus.

Edit: såg i en annan tråd att det ska gå om man har iSync 1.5 eller senare. vet inte om det stämmer dock.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-27 02:11

oh dear...

Det verkar inte mögligt. K500i har inte Bluetooth och Bluetooth är det enda sättet att synchronise mobilen med OSX. Hmmm...det verkar också att mobilen kan inte indentiferas som ett USB device, eller?

Tack för hjälpen,

JPW

1
Bevaka tråden