Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dubletter i Mail - tröttsamt

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har börjat få dubletter av alla inkommande e-brev. Ibland till och med tre stycken av samma med samma avsändartid? Använder programmet Mail. Har tre konton i "Inställningar" varav två är uppringda förbindelser. Har kollat min mejlserver utan att hitta något fel. Misstänker att det har att göra med filerna som ligger i Mitt Bibliotek/Mail där det ligger en massa konstiga konton som ine borde finnas där. Men eftersom dom inte är valda i inställnningar så borde dom inte påverka från vilka servrar mailen hämtas? Om jag öppnar Entourage och häntar mejl så får jag inga dubletter. Vad gör jag?
P

Mail har strulat för mig för ett tag sedan. Den tog då inte ner breven från servern permanent även om inställningarna var satta så. Jag fick ansluta till mail via webbgränssnittet och rensa bort allt skräp där sen har det funkat.

Vet inte om det kan vara något liknande du upplever. Jag fick mina dubletter av brev flera dagar och ibland veckor senare.

1
Bevaka tråden