Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Startat en iChat-chatt för Call Of Duty

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som heter nittiniomacCoD. Hoppas det är många som är sugna på att spela lite. Där kan vi prata om spelet och framförallt sammanstråla så vi spelar samtidigt och på samma server. Finns det någon som skulle stå för att lägga upp en server med lösenord för bara oss 99mac-folk.

Hoppas många hakar på, medlemmar med en mac eller pc.

Hur tjock lina behövs för att hålla igång en server? Jag sitter med 0.5 nu men inväntar 8/1 Mbit...

Hej Andersson.. Gick ju sådär igår. Jag väntar på samma lina som dig. Det kan nog bli lite tufft kanske. 8 åt båda håll hade varit ngt det.. Från 0.5 till 1.0 är ju inte steget så stort.

Lirade ni igår? Undertecknade somnade på soffan..

Jag har en BBB 8/1 med "den finaste kopparn som går att hitta" (enligt teknikern iaf ), så det borde väl vara tillräckligt för att vi skulle kunna lira ett mindre gäng iaf? eller 1mbit kanske ändå är i underkanten?

Iaf, jag är fortfarende på för att agera lite kanonmat! Förslagsvis sätter vi ut en tid några dagar innan så de som är sugna hinner se det...

Det blev inget.. Eller, jag kom iaf inte in på de två IP vi skulle prova. Daniel gjorde nog det. Han var borta sen.Håller med dig Johan att vi sätter upp en tid lite i förväg så att folk hinner se det och fundera på om de vill vara med eller inte. Din lina kanke funkar.. Bara att prova.

Jag kom in på server #2, det var en publik server, fullt krig

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-01-26 16:04

Mitt iChat säckade ihop av någon anledning... När väl jag fick igång det igen var klockan redan för mycket...

Hur ser det ut ikväll?

Ska vi sätta upp en tid för spel nästa vecka? Vad sägs om tisdag den 8:e kl 19 och framåt?

1
Bevaka tråden