Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är ni nöjda med era iBooks?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-25 23:52

Jag fick min iBook G4 12" i december. Kör med 512MB minne. Jag är väldigt nöjd med min iBook. Den är tillräckligt snabb för allt det jag jobbar med d.v.s.: ordbehandling, surf, mail, musik (Garageband) m.m. För mig är den tillräckligt stark och bärbarheten är otrolig! Med Tucano Second Skin slinker den in i min väska hur lätt som helst.. bara att ta med sig varje dag.. Gillar formatet och jag har inte ett alltför stort hål i plånboken!!

Hur är det med er andra iBook-ägare? Nöjda över era iBooks?

Ursprungligen av Ramirez:

Jag fick min iBook G4 12" i december. Kör med 512MB minne. Jag är väldigt nöjd med min iBook. Den är tillräckligt snabb för allt det jag jobbar med d.v.s.: ordbehandling, surf, mail, musik (Garageband) m.m. För mig är den tillräckligt stark och bärbarheten är otrolig! Med Tucano Second Skin slinker den in i min väska hur lätt som helst.. bara att ta med sig varje dag.. Gillar formatet och jag har inte ett alltför stort hål i plånboken!!

Hur är det med er andra iBook-ägare? Nöjda över era iBooks?

Jag är jätte nöjd... Åk en sväng till ikea och köp en laptop väska för 99 kr,... snygg och diskret, står dock ikeamed svart text, men det syns knappt på den svarta modellen

  • Oregistrerad
  • 2005-01-25 23:58
Ursprungligen av blodsugare:

Jag är jätte nöjd... Åk en sväng till ikea och köp en laptop väska för 99 kr,... snygg och diskret, står dock ikeamed svart text, men det syns knappt på den svarta modellen

Ska kolla in Ikea-väskan

Ursprungligen av Ramirez:

Hur är det med er andra iBook-ägare? Nöjda över era iBooks?

Kolla in den här tråden (exakt samma fråga): Är ni nöjda?

  • Oregistrerad
  • 2005-01-26 00:19
Ursprungligen av Adrian B:

Kolla in den här tråden (exakt samma fråga): Är ni nöjda?

Ok.. sorry.. borde ha kollat bättre Tänkte bara på att skapa en positiv tråd i Ibook-avdelningen.. behövs verkligen här.. men ska kolla in den tråden nu.

och den tråden fanns oxå här.. behöver skaffa glasögon.. eller en 14-tummare istället för 12"

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-01-26 11:02

Jo jag är nöjd med iBooken har inget att klaga på

  • Oregistrerad
  • 2005-02-02 13:30

Jaaaa!!!!

Grymt nöjd. Maxar man minnet också har man helt plötsligt en monstermaskin.

1
Bevaka tråden