Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Call of Duty spelklan?

Tråden skapades och har fått 24 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-12-29 14:16

Jag har nu spelat Call of Duty som en dåre ett tag nu och jag undrar om det är någon mer än jag som är sugen på en [99] klan? Själv så tycker jag att Call of Duty är mycket roligare än BattleField och bättre optimerat... Eftersom det inte är så många som är med på speltorsdagarna så skulle ju CoD passa bra eftersom det är mindre banor...

Jag är sugen på att testa CoD i MP. Har bara spelat det singe player och där är det grymt åtminstone.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-12-29 18:25

Singelplayer och Multipalyern är ganska lika varann... Det jag framförallt gillar med CoD är att det är action hela tiden!

  • Medlem
  • 2004-12-30 21:26

Ja e me!!!!

Får även mindre bra vara med, så självklart. Vi kan ju ha en server där vi 99mac-medlemmar spelar. Men lösenord kanske. Där vi kan prata med vänlig ton precis som här.

Jag är med intresserad. Dock så kommer ni inte in på min dedictated call of duty server för, ja, mac versionen är längre i versionen. Men mailade apsyr i fögår och fick svar. De har en ny patch på g, iaf till united offensive som är tillägget

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-01-02 17:15

vad sa du? Har inte Pezen fått version 1.4 än?

Jag tror de är uppe i 1.6 nåt....

Så när spelar vi då? Jag har snart klarat SP delen, är på sista banan. *Snyft*
CoD känns alltid för kort. Kan bero på att jag alltid spelar det så hysteriskt mycket när jag älntligen får det.

1.51 är cod:uo iaf.. tror cod är i 1.5

ej säker

Senast redigerat 2005-01-02 19:31

Ja, när ska vi spela? behövs det bra upp/nerkoppling för att stå som server? Är det någon som tar på sig det? Har själv än så länge bara 0,5mbit. Hoppas på 8 snart, men det är ju bara 800 kb ner. Jag är riktigt sugen på att spela med medlemmar i forumet.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-01-03 09:57

Få se ska vi köra med eller utan exp?

Call Of Duty Original eller Call Of Duty: United Offensive.

Snälla med expansionen.

Är less på att spela originalspel när det finns så coola uppdateringar, se Warcraft III: the frozen throne.

Visst kan ni köra med det.. men det är kanske inte så många som har det än. Jag väntar på att det kanske kommer med en kompis som är i USA. Vi vill ja vara så många som möjligt. Kanske bäst med vanliga då. Trots att en del har Expansion Pack.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-01-03 18:07

Jag håller med om att Expansionen är roligare... Måste bara knalla ner till närmsta Macotek och köpa det

Det var många som ville vara med ser jag... Vi får hoppas att det blir något av det!

Är ni sugna på att spela ngt i helgen?

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-01-23 18:12

Nån som vet något om när 1.51 kommer till Mac? Lite kasst att inte kunna spela mot 99% av servrarna...

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-01-25 08:51

Jag förstår inte vad ni menar med det... När jag trycker join game får jag upp ett hundra tals servrar... Och då har jag ändå filtrerat bort fulla, privata och tomma servrar...

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-01-25 13:09
Ursprungligen av Rayden:

Jag förstår inte vad ni menar med det... När jag trycker join game får jag upp ett hundra tals servrar... Och då har jag ändå filtrerat bort fulla, privata och tomma servrar...

Problemet är att man inte kommer in på en 1.51-server, även om man ser den.

Är du med ikväll då Hugin?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-01-25 14:53

Vilken tid?

Jag kan när som ikväll.. Nu ska jag träna badminton.. Bestäm tid och vilken server så dyker jag upp..

Jag spelar gärna ikväll..

*home alone* ^_^

Jag är på! Men kan vara borta korta stunder, för ormarna ska få mat idag..

jag är gärna på efter runt 2300 tiden

Hoppas ni klistrar in ip osv här när det dags!

det var ett bra tag sen jag lirade cod..

Det ska vi försöka göra.. nittiniomacCoD som chatrum annars.

1
Bevaka tråden