Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pappa på Apple Store Soho imorgon

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Pappa kommer stå i dörren på AppleStore Soho imorgon bitti klockan 10.00 när dom öppnar. Då börjar försäljningen av Mac mini

  • Oregistrerad
  • 2005-01-21 16:03

Be'n snyta med sig en 512 shuffle till mig...

  • Oregistrerad
  • 2005-01-21 16:12

Då kan man kanske vänta sig en svensk recension snart? Av minin vill säga?
Fan vad jag längtar efter min.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-21 19:53

Att skriva det här är nästan som att lova att vi kan förvänta oss en massa svenska bilder och ett hopkok av svenska ord värt att kallas recension :). För det kommer väl?

Det blir ingen recension, det är Björnströms farsa som ska ha den.

Om han får med sig en mini så kommer jag ha den på måndag. Tydligen har dom annonserat i tidningarna att den släpps officiellt på lördag (imorgon) och att det ska finnas gott om produkter i lager. Låter spännande

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-01-23 20:15

Fick han med sig en Mini

Ursprungligen av Björnström:

Om han får med sig en mini så kommer jag ha den på måndag.

Perfekt! Hoppas att ni efter lite testkörning, kan bringa lite reda i bl a detta med fläktljudet.

Japp - han fick med sig en Mac mini!

Just nu slumrar han på SAS Airbus 330 ifrån New York mot Köpenhamn. Den landar i Göteborg imorgon och jag ska be lillebror att fotografera den såklart .

No problemo.

Ursprungligen av Björnström:

Japp - han fick med sig en Mac mini!

Just nu slumrar han på SAS Airbus 330 ifrån New York mot Köpenhamn. Den landar i Göteborg imorgon och jag ska be lillebror att fotografera den såklart .

Är det världsgaranti på burken. Var köper man en schysst adapter? USA--Sverige, har hittat en hel del Sverige--USA....

Det är inte världsgaranti och du behöver bara en vanlig apparatsladd. Om den går sönder får vi skicka den till USA antar jag. Mats fixar bilder om en stund.

Ursprungligen av Björnström:

Det är inte världsgaranti och du behöver bara en vanlig apparatsladd. Om den går sönder får vi skicka den till USA antar jag. Mats fixar bilder om en stund.

Trevligt
Jag förväntar mig en ress till imorgon

1
Bevaka tråden