Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdatera iBook till 10.3.7?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-21 16:32

Jag sitter nu på min relativt nya iBook med dess förinstallerade OS X 10.3.5 och funderar på om jag borde uppdatera till 10.3.7? Jag tycker mig att fått uppfattningen att flera har haft problem med sina iBook efter uppdateringen (bl a att de blivit varmare vill jag minnas).

Finns det någon form av "rollback" för det fall att jag skulle vilja återgå till en tidigare version eller är det ominstallation som gäller i så fall?

  • Oregistrerad
  • 2005-01-21 16:38

If it ain't broke...

  • Oregistrerad
  • 2005-01-21 16:39

En i sig mycket bra poäng...

Frågan är bara om uppdateringen kan lösa mitt enda problem med iB:en - nämligen kontakten med min P900... Det i sig skulle göra det värt att uppdatera.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-21 16:59

Nej jag skulle inte uppdatera

Jag har uppgraderat min iBook G3/800 till 10.3.7 och för mig har det inte varit några problem. Jag följde John Grubers tillvägagångsätt för att minimera riskerna.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-01-21 17:47

Jag uppdaterade och har inte märkt några problem eller så hittils.

Har två användare med Ibook 10.3.7 utan problem. Fungerar bra med Isync och Sony Ericsson med hjälp av en liten BT adapter i ena USB porten.
BT adaptern visade macens styrka, för PC var det tre sidor installation, för macen stod, det sätt i den och kör.

Senast redigerat 2005-01-21 21:05
  • Medlem
  • Umeå
  • 2005-01-21 18:06

Jag upplevde en förbättring i anslutningen med min P900 vid updateringen till 10.3.7, eller kanske det var Bluetooth-updateringen som kom ungefär samtidigt (eller, den var i min updaterare då i alla fall).

Nu är jag väl i fel forum, men min P910i fungerar mycket bra med 10.3.7 och PB. Om man stänger av BT på telefonen måste man starta om telefonen efter att den satts på igen. Men det felet måste ligga i Symbian.

1
Bevaka tråden