Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad händer på måndag? Vilken måndag

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det framgår tydligt vem som skapar en ny diskussion och vem och när det senaste inlägget är gjort. Så långt är allt bra. Skulle dock önska mig ett datum när denna diskussion startade. Är det bara jag som blir frustrerad av en rubrk som lyder: Vad .... på måndag?

Hälsningar
Richard

Går du in i tråden o kikar så ser du ju när första inlägget är skrivet, men du kanske menade att ha de så man ser de innan?

Jo, det var lite det jag ville slippa. Jag vet inte hur andra gör det, men jag brukar inte läsa alla diskussioner utan gallrar lite efter rubriken.

Richard

Ursprungligen av Johan S:

Går du in i tråden o kikar så ser du ju när första inlägget är skrivet, men du kanske menade att ha de så man ser de innan?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-21 10:08

Jag håller med. Saknar verkligen datering av tråden.

Vänligen, Ylan

Det är oftast tisdagar det handlar om...

Men annars håller jag verkligen med, det borde finnas något sätt att snabbt se när en tråd är startad. Jag gallrar också bland rubrikerna för att se intressanta trådar.

Idag så kan man ju se första delen av första inlägget i tråden som en "tooltip" genom att föra pekaren över länken. Ett förslag är att man skulle kunna ha med trådens skapelsedatum i början av den informationen. Om det går att genomföra i forumprogramvaran är en annan fråga (jag vet att Martin ogärna hackar alltförmycket i koden eftersom det ställer till det vid uppdateringar).

Går det?

1
Bevaka tråden