Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

PB+väska+snorhalt=dåligt

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-01-19 11:09

Jag har lyckats med den fantastiska bravaden att dra en tokvurpa ute i den härliga ishalkan och fått en enorm bucka i ett hörn på min PB. Vilket stör mig enormt. Är det nån som har koll på vad det skulle kosta att byta (och om det går) underdelen av skalet? Det är inget fel på den i övrigt... eller hur man ska gå tillväga...

*suck*

Då är vi två!

Hehe..jag lider med dig. Jag gjorde en liknande manöver.

ett tips är att kolla in :

http://www.pbfixit.com/Guide/54.0.0.html

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-01-19 15:10

Min pb spolades bort i Khao Lak men jag överlevde

Ursprungligen av larsand:

Min pb spolades bort i Khao Lak men jag överlevde

Oj, det där var en kommentar man inte väntade sig.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-01-19 15:29

För en gångs skull får man kanske vara värst?

Shit, vurpan känns pinsamt liten i det sammanhanget

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-01-19 15:46

Ja, en aning pinsamt liten Och en aning lättare att åtgärda.

Du har väl en drulleförsäkring på din hemförsäkring?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-01-19 16:13

Ja, det är väl det som är frågan. Jag skaffade nämligen försäkringen i förrgår, så jag ska sätta mig in i det där när jag får alla villkor. Annars så kan jag alltid försöka stämma Akademiska Hus för att de inte sandat och hoppas på en snabb förlikning

En kompis spillde ett HELT glas vatten i min 5 dagar gamla T41:a. Stendöd, och då menar jag verkligen stendöd. Som tur var så var det min jobbdator och jag kviterade bara ut en ny dagen efteråt och skickade den till lagning. Dom bytte ut hela datorn utom skärm och hårddisk

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-01-19 16:30

Tja, om det ändå hade varit så bra. Det ser dessutom inte ut som att det direkt är en liten uppgift att byta ut ett skal på egen hand... och jag antar att sånt förmodligen är tokdyrt om man skickar den nånstans.

1
Bevaka tråden