Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Desert Combat Final [FULL]

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-01-18 12:53

Någon som vet var jag kan ladda ner en full version av den senaste releasen av Desert Cobat till Battlefields (inte patchen)? Det ska inte vara en exe-fil, utan en som jag kan packa upp på Macen.

// Jonas

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-01-18 13:33
Ursprungligen av Christoffer Larsson:

På desertcombat.com kan man klicka på bannern på förstasidan, då kommer man till fileplanet där det bara tycks finnas exe-filer. På sidan du angav finns bara version 0.7 och äldre.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-01-19 11:27
Ursprungligen av hanshager:

Mycket bra site! Otroligt att jag inte har den med i min samling förrän nu. Men där fanns dock inte en full istallerare av 0.8 (final). Bara en patch/uppdaterare, vilken jag inte lyckades få till att funka. Klagade på en hel del vad gäller filer den inte kunde hitta. Förstår inte varför!
När jag kikade i mod-mappen fanns både 0.7 och 0.8 där. Trodde att den skulle ersätta visa filer i den gamla mappen?!

Hmm. Någon som vet var man kan få tag på 0.8 versionen av Desert Combat till Mac idag? Hittar den ingenstans.. Alla länkar är döda, inklusive den som tidigare nämnts här. Sjukt gammal tråd, men man kan ju alltid försöka!

1
Bevaka tråden