Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Shuffle VS. iMotorola

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hm...har ni inte tänkt på att Steve Jobs presenterade Motorolas kommande telefon med iTunes!? Det snackas mest om shuffle och mac mini. Men - hur kommer positionering se ut för dessa kommande telefoner? Jag kommer köpa en shuffle själv...men idealet hade faktiskt varit en telefon med 512 MB flash-kort i...då har jag min telefon och min mp3spelare i ett...

det vore ju relativt meningslöst att släppa en motorola-telefon med 64 MB för AAC!? eller hur!? det blir ju typ 5-10 låtar och jag som konsument skall ju lätt kunna stoppa i ett flashkort/byta etc och då konkurrerar den ju med shuffle :rolleyes:

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-17 17:32

Det är väl musik spelaren för nästa generations telefoner,, som säkert kan ta större lösa minnesmedia,, du kan väl få 2GB compactflash för 1500:- i dags läget,, och säkert mindre än så..

antagligen tar inte telefonen "vanlig" CF storlek utan ett mindre...och då får det inte plats lika mycket...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-01-18 09:38

Tja, SD minnen är väl standard på telefoner än så länge och de går ju upp till åtminstone 1gb för överkomliga priser redan så man får nog plats med en del.

1
Bevaka tråden