Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Väska till Mac Mini

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-14 18:18

Det vore ett hett tillbehör med en liten vadderad väska/fodral att slänga ner den i så den inte tar skada i ryggsäcken. LÄR ju komma.. frågan är bara när

Ursprungligen av snigel1:

Det vore ett hett tillbehör med en liten vadderad väska/fodral att slänga ner den i så den inte tar skada i ryggsäcken. LÄR ju komma.. frågan är bara när

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-14 18:43

hehe. den var inte våldsamt snygg dock..

ser lite pensionär ut att gå med en sån där.. typ boule-klotsväska

Ursprungligen av snigel1:

Det vore ett hett tillbehör med en liten vadderad väska/fodral att slänga ner den i så den inte tar skada i ryggsäcken. LÄR ju komma.. frågan är bara när

Nåt Tucano 2nd Skin liknande vore ej fel.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-15 00:31

Många talar ju om hur smidigt det vore att ha med minin, men hur smidig är den att ha med när man börjar plocka med nätadapter, sladdar, skärmkonverter… Alla sitter ju inte med dessa, så man måste ju ha med dem. Visst fortfarande betydligt smidigare än att ha med de flesta eller kanske alla andra stationära datorer. Men själv vill jag nog ha en Powerbook om jag måste ha datorn med mig.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-15 12:32

asså man lär inte bära runt den dagligen.
men om man ska hälsa på föräldrarna en helg kan den va värt att slänga ner bland packningen för att slippa köra deras dunderburk

1
Bevaka tråden