Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leveranstid på iBook

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Lurar på att köpa en mac igen, blev först sugen på en mini, men jag har stationär dator redan, som trots att det är en dell, faktiskt har överlägsen kapacitet. Skulle däremot gärna byta min bärbara toshiba (som i o f s är trivsam) mot en liten mysig tolvtummare.

Billigast blir ju att beställa via mecenat/apple store, men hur lång leveranstid har dom? När jag beställde en iMac för ett par år sedan kändes tiden låååång.... Nån som har ett hum?

  • Oregistrerad
  • 2005-01-13 20:23
Ursprungligen av Carl Bjerkert:

Hej! Lurar på att köpa en mac igen, blev först sugen på en mini, men jag har stationär dator redan, som trots att det är en dell, faktiskt har överlägsen kapacitet. Skulle däremot gärna byta min bärbara toshiba (som i o f s är trivsam) mot en liten mysig tolvtummare.

Billigast blir ju att beställa via mecenat/apple store, men hur lång leveranstid har dom? När jag beställde en iMac för ett par år sedan kändes tiden låååång.... Nån som har ett hum?

Är själv på G att byta från Windows till mac. Har aldrig ägt en mac så det ska bli en rolig erfarenhet.

Jo, för att se hur de olika modellerna ligger till i olika cyklar, rek. macrumors:
http://buyersguide.macrumors.com/

EDIT: Hm, läste nog lite fel på rubriken och i texten.
Ja, ja, du får nog något bra svar!

Senast redigerat 2005-01-13 20:33
Ursprungligen av G.Lindqvist:

Är själv på G att byta från Windows till mac. Har aldrig ägt en mac så det ska bli en rolig erfarenhet.

Jo, för att se hur de olika modellerna ligger till i olika cyklar, rek. macrumors:
http://buyersguide.macrumors.com/

EDIT: Hm, läste nog lite fel på rubriken och i texten.
Ja, ja, du får nog något bra svar!

Det är inte illa att läsa fel i både rubrik och inlägg, och sedan skriva ett svar som intresserar mig! Ska kolla länken.

Hmm, de lev. tider ni ger mig är klart bättre än väntat... väntade nog tre veckor i a f på iMacen...

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-01-13 20:27

Från beställning hem till mig tog det 9dagar, helt klart godkänt.

ultrasnabbt

Beställde en iBook på Applestore 31/12 sent på kvällen. Den 4:e januari på f m landade den på mitt arbete.

Bra jobbat Apple!

  • Medlem
  • Piteå
  • 2005-01-13 21:05

Jäklar...då kanske jag får min nästa vecka. Beställde ni grundkonfiguration eller modifierade ni något ?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-01-14 10:07
Ursprungligen av etna:

Jäklar...då kanske jag får min nästa vecka. Beställde ni grundkonfiguration eller modifierade ni något ?

Min var modifierad, 80gb och BT

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-14 19:32

Jag beställde min dagen innan nyår och fick min den 10 jan. Va väl inte sådär jättesnabbt men den va med större hd och så va det MASSOR med extra helger under levernastiden (nyår, trettondagen) såå det va väl okej allafall.

1
Bevaka tråden