• Medlem
  • Mölndal
  • 2005-01-14 00:51

ja, som det står i titeln; den lilla adaptern från mini-vga uttaget har nog säckat ihop. verkar som det är ett fint glapp i sladden iaf. råkar man röra bordet där man sitter blir färgen på den externa skärmen turkos. turkos är visserligen en fin färg, en av de bättre troligtvis, men det är ingen färg jag vill ha över hela ytan på min externa skärm.

ibooken är inköpt i september genom apple store å det torde då fortfarande vara garanti på det. dock, hur går man tillväga? ringa apple support å be dem fixa det lr finns det smidigare sätt? det finns ju ett antal butiker i gbg som säljer mac, kan man gå till dem å få en ny lr sammarbetar dem inte på detta sätt?

sladden borde ha gått sönder av sig själv, kan inte påstå att jag tillfogat sladden trauma när jag drar ut å sätter i den ibland. fortsättningsvis så sitter ju även sladden på vänster sida av ibooken å bör således inte bli utsatt för yttre påfrestningar från mus, hand lr valfritt objekt som finns till höger om datorn. va tror ni apple säger om detta?

mvh