Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny SE Z1010 för 1245:- med 3's kontantkort, bra köp?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Såg en annons på en ny SE Z1010 för 1245:- med kontantkort från 3 (startavfift på kontantkortet 250:-)

Värt att köpa? Fungerar mobilen bra?
Har för tillfället en SE T610

--
Daniel

Helt klart att det är köpläge! z1010 är en av de bättre 3g mobilerna på marknaden samt så kostar det inte mycket att få den upplåst.

Har kört med z1010 sen i September och är inte missnöjd!

Läs villkoren för abonnemanget fört, bara. För något riktigt kontantkort har de väl inte?

Har en själv

Jag har själv en likadan. telefonen fungerar fläckfritt inte en omstart sedan jag köpte den. Det första jag gjorde när jag köpte den var dock att rycka ut "kontant"-kortet och sätt in mitt 3Fri150 simkort istället.

Ursprungligen av David Molarin:

Läs villkoren för abonnemanget fört, bara. För något riktigt kontantkort har de väl inte?

Just det, tjabbade inte Sverker om det?

  • Medlem
  • Gnesta
  • 2005-01-09 20:41
Ursprungligen av Kristofer:

Just det, tjabbade inte Sverker om det?

mjodå
http://www.tre.se/templates/Page.aspx?id=2009

Tre borde dessutom validera sin sida den ser ut som fan i firefox!

Ska ringa å kolla lite med företaget som säljer telefonen imorrn

Angående kontantkortet så betalar man i förväg de antal minuter man vill ringa ifall jag förstått det rätt. Och det gäller bara i 30 dagar

Ringde och kollade med företaget och de säljer även den med abonnemang för 199:-/ månaden och då får man ju ringa en del för pengarna. Mobilen kostar då 195:- och är bunden i 12 månader.
ca 2600:- allt som allt och så får man ringa och skicka sms för en del av pengarna...

Ganska billigt eller?

--
Daniel

z1010!!!!!

Min vän jag skulle vilja köpa en kan du inte tala om vilken butik som har dom har letat
men dom verkar vara slut över allt.
maila mig gärna på daniel_json@hotmail.com
Tack på förhand
danne

1
Bevaka tråden