Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Batteritid i SE V800

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter 2 dagars sparsamt användande är batteriet slut i min SE V800.
Däligt eller hur!
Finns det någon V800-användare som får det att räcka längre?

Senast redigerat 2005-01-05 20:07
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-05 20:10

Använder du Blåtand eller IR? det dras sås så in i helv...!

Är telefonen ny? batteriet får optimal batterikapacitet efter ca 7 uppladdningar.

Laddade du batteriet i minst 10 timmar första gången du laddade, utan att använda den under tiden? detta är svin viktigt!

Allt detta påverkar batteriet.

Hoppas att denna information gav dig den information du behövde?

Har själv en SonyEricsson K700i som jag är mycket nöjd med.

Jag testade IR i en kvart, ungarna spelade spel i 10 min, tog ett par kort och surfade i ca fem minuter vilket gick väldigt trögt trots full 3G-täckning.
Telefonen är ny och batteriet var laddat när den kom men jag satte det ändå få laddning i minst 10 timmar. Jag sätter nu den på laddning för tredje gången men överväger att lämna tillbaka den.

Efter två veckors användande och otaliga laddningar så får jag inte batteriet att räcka mer än c:a 48 timmar. URDÅLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ni som har en SE V800, hur länge räcker minst ert batteri?

Konstaterade att jag har också ca 48 timmar med max 3-5 minuters samtal per dag.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-21 23:00

...har väl som mest fått 4 dagar ur den... men för det mesta blir det väl 2-3 dagar om jag ringer 30 min om dan.... prova olika teman för att se vilket som drar minst ström... o stäng av vibratorn o minska ljusstyrkan....

1
Bevaka tråden