Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Väntar på Nokia 3230...

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-29 01:59

Hej,
är det någon som sitter inne på info om Nokia 3230, deras smartphone som ska komma första kvartalet 2005? Jag är en av dom där som inte riktigt kan med SonyEricsson (ja kalla mig gärna bakåtsträvare) men har saknat en vettig Nokia-telefon att byta upp mig till. De senaste modellerna har antingen varit för arty, eller för stora. Jag har helt enkelt saknat en brukstelefon, som jag tycker mig ana att T630 är (men den är ju gammal nu...). Det jag ser fram emot mest med Nokia 3230 är:
- den stora displayen
- symbian os
- bluetooth
- storleken
- xhtml-läsare så att jag kan sammanställa mina egna nyhetsströmmar

http://www.nokia.se/phones/3230/

Vad tror ni om den? Och ännu bättre, nån här som vet när den kommer mer exakt? Jag tycker inte om att vänta när jag väl bestämt mig....

PS. Egentligen vill jag ha en Treo650, men den kostar så mycket så det är bara att glömma snabbt. DS.

/S

Tycker det ser ut som en ful T610 kopia. Ruggigt ful för att vara exakt.

Sen så lirar ju inte Nokia särskilt bra med OSX.
Vilket min T630 gör...
Faderns 6630 funkar inte heller med Isync osv, så räkna inte så mycket med att kunna synka den med macen inom en snar framtid.

  • Medlem
  • Höör
  • 2005-01-01 02:23

Jag har en P910 vilket är en utmärkt telefon.
Har hört att Nokia eller något annat företag ska ha plockat fram ett synk-program för OSX??
Det är kul att pröva olika telefoner. Ska själv ha en Nokia igen (senare) eller kanske nya Apple/Motorola...vi får se

Gott Nytt År

  • Oregistrerad
  • 2005-02-26 13:15

Jag var in på the phone house idag och de sa att den skulle komma nångång i slutet av mars. Så det blir till att vänta ett tag till....

Tycker att den ser helt ok ut. Bluetooth och expanderbart minne borde varit standard för länge sedan, så det är bra att det kommer till en sådan här telefon. I specsen så står det at den stödjer SyncML vilket borde möjliggöra iSync kompatibilitet!

  • Oregistrerad
  • 2005-02-26 15:28
Ursprungligen av buenoben:

Tycker att den ser helt ok ut. Bluetooth och expanderbart minne borde varit standard för länge sedan, så det är bra att det kommer till en sådan här telefon. I specsen så står det at den stödjer SyncML vilket borde möjliggöra iSync kompatibilitet!

Ja jag kollade lite på det där med minneskort. Visst finns det mmc-kort ända upp till 1gb? I så fall borde ju ett sådant i kombination med nokias nya headset för att använda egna hörlurar vara en bra kombination!

  • Oregistrerad
  • 2005-02-26 15:37

Lite bilder i väntat på att telefonen släpps. Samt ett test av telefonen från typ Tjeckien , jaja, är ju lite testbilder och så i alla fall.

Tyvärr verkar den inte ha stereoljud

Senast redigerat 2005-02-26 15:59
  • Oregistrerad
  • 2005-03-01 00:06

Den lär väl säkert inte ens komma det här kvartalet...brukar ju alltid vara nåt som ska fördröja

1
Bevaka tråden