Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hejsan Alla Glada - Ny User

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Ockelbo
  • 2004-12-30 20:43

Hejsan Alla glada Mac användare.

Är en kille på 30 som har ledsnat på PC o allt vad det innebär. Är en Unix sysadmin men kör PC hemma bara för att man e för lat för o orka Pilla ihop FreeBSD så att det funkar som man vill.

Såg sedan priserna på iBooks o Powerbooks och har sedan dess blivit kär och "religiös"

Det är nu ett faktum Gud måste köra OS X

Har varit dator intreserad sedan jag fick min 1:a dator av Morfar en Ericsson 8088 med 512Kb minne o innbyggd skrivare o 20Mb HD(En bärbar dator), den har jag oxo fortfarande kvar och tar fram när jag behöver få perspektiv på livet.

Har jobbat med allt ifrån SGI till SUN tillverkar mässigt samt från 1 - 128 cpuer och där lärt mig att
man kan aldrig få för många cpuer

Mvh
Elmion

  • Medlem
  • 2004-12-30 21:10
Ursprungligen av Elmion:

Hejsan Alla glada Mac användare.

Är en kille på 30 som har ledsnat på PC o allt vad det innebär. Är en Unix sysadmin men kör PC hemma bara för att man e för lat för o orka Pilla ihop FreeBSD så att det funkar som man vill.

Såg sedan priserna på iBooks o Powerbooks och har sedan dess blivit kär och "religiös"

Det är nu ett faktum Gud måste köra OS X

Har varit dator intreserad sedan jag fick min 1:a dator av Morfar en Ericsson 8088 med 512Kb minne o innbyggd skrivare o 20Mb HD(En bärbar dator), den har jag oxo fortfarande kvar och tar fram när jag behöver få perspektiv på livet.

Har jobbat med allt ifrån SGI till SUN tillverkar mässigt samt från 1 - 128 cpuer och där lärt mig att
man kan aldrig få för många cpuer

Mvh
Elmion

Välkommen!

1
Bevaka tråden