Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Det är officiellt: Apple och Motorola gör mobil tillsammans!

Tråden skapades och har fått 65 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Så klart kommer den inte användas för att spela musik; då skulle den ju konkurrera med iPod - istället kommer den att koppla trådlöst till ipoden och skicka musiken till det trådlösa headsetet

Jag är ganska övertygad om att det blir en "vanlig" Motorola-telefon fast innehållande en iTunes-liknande applikation som klarar att spela iTMS-musik. No more, no less.

Ciryon

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-12-22 22:10
Ursprungligen av Ciryon:

Jag är ganska övertygad om att det blir en "vanlig" Motorola-telefon fast innehållande en iTunes-liknande applikation som klarar att spela iTMS-musik. No more, no less.

Ciryon

Att det ska komma en motorolamobil med iTunes Mobile Player är känt sedan tidigare. Tidningen Mobil rapporterade om detta redan i somras http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=8389&sid=1 .

Jag hoppas dock att det inte enbart blir en Motorola med lite Apple innanför skalet. Förhoppningsvis blir det en Appledesignad mobil med gränssnitt från Apple och teknik från Motorola.

Ursprungligen av Ciryon:

Jag är ganska övertygad om att det blir en "vanlig" Motorola-telefon fast innehållande en iTunes-liknande applikation som klarar att spela iTMS-musik. No more, no less.

Ciryon

Tyvärr har du nog rätt, men hoppas på ett mirakel nu i dessa juletider hoppas man på.

hm...tror ni verkligen APPLE går något sådant!? om du/ni/vi tänker efter lite...hur ofta brukar apple släppa ifrån sig "helheltskänslan"?! när HP skall sälja iPod - så sätter dom sin logo på...inte ens en förändring på färg etc...i och för sig så fick U2 en svart iPod...men ändå!? det måste vara något mer än ett menyalternativ extra i telefonen och ett 128MB minneskort!?

  • Medlem
  • Öland
  • 2004-12-31 16:08

håller med förgående talare, det känns som att om apple skall ge sig in i ett sammarbete med motorola, nöjer de sig nog inte med "en smula apple" i en motorola-dress.

Nu när allt mer och mer handlar om livstil är ju en snyggt designad mobil som faktiskt funkar något som apple saknar...

Bevaka tråden