Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod flash?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi skrev tidigare här på 99mac om att det cirkulerade rykten kring en framtida flashbaserad iPod. Som ni vet gick ryktet inte ihop med vad Steves Jobs tidigare sagt, men fortfarande kommer det upp rykten som styrker mer och mer att en flashbaserad iPod faktiskt kommer att komma.

Skrivet av: Filip Nyman

Läs mer:
http://www.99mac.se/?id=812

Jag tycker att iPodsegmentet håller på att gå överstyr,

idag finns det:

iPod (20 & 40 GB)
U2 iPod
Photo iPod (40 & 60 GB)
iPod mini

Alltså sex olika varianter av iPods att välja mellan, U2 iPoden försvinner nog så snart den är slutsåld. Men apple får passa sig så att de inte enbart blir en musikspelar tilverkare.

Men det är bara mina fem og tyve øre

/kellogs

  • Medlem
  • Gävle
  • 2004-12-28 18:35

Du behöver nog inte vara rädd.
Egentligen är det ju bara 3 varianter.
iPod orginal (20gb, 40gb, U2)
iPod mini
ipod photo (40gb, 60gb)

Sen att det finns olika varianter av de olika spelarna gör ju inte dom till en egen spelare. i sådana fall skulle dom ha många fler eftersom det finns olika färger på iPod mini.
Nu har dom 3 dyra spelare som rymmer mycket data. Ett budgetalternativ som rymmer mindre är nog bara bra. Själv tycker jag iPod mini är på gränsen till för mycket utrymme. Man ska ju ändå kunna hitta låten man vill lyssna på också

  • Oregistrerad
  • 2004-12-28 18:48
Ursprungligen av nr3:

Själv tycker jag iPod mini är på gränsen till för mycket utrymme. Man ska ju ändå kunna hitta låten man vill lyssna på också

Så tänkte jag oxå, och mini:n var fylld till brädden innan man hann säga flaska…

Jag har 11 gig på min iPod 3G och jag har inga probs med att hitta låtar, det är ju det som är bra med iPoden

  • Oregistrerad
  • 2004-12-28 19:01
Ursprungligen av Kellogs:

Jag har 11 gig på min iPod 3G och jag har inga probs med att hitta låtar, det är ju det som är bra med iPoden

För att inte tala om att "music quiz" börjar bli kul när man börjar få in lite mer

1
Bevaka tråden