Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bildgalleri för alla?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När vi lanserade 99mac Plus begränsade vi tillgången till endast Plusmedlemmar. Jag funderar på att ändra på detta snart så att alla får tillgång men Plus får 25MB lagringsutrymme mot 2MB för vanliga dödliga medlemmar.

Vad tror ni om det?

Jag tänkte nämligen köra en fototävling varje vecka där alla får delta med en bild, alla får delta i omröstningen och vinnaren får ett litet pris. Bildgalleriet vore optimalt för det.

Jag tycker det är helt ok att öppna bildgalleriet för alla. Det är roligare och blir säkert mer välbesökt (på gott och ont) om fler får ladda upp. Om ni gör en skillnad på antal MB så är
det ju ändå en morot för Pro´s. Har ni råd med bandbredden då? Var inte det ett stort
"problem" tidigare?

Trevlig helg på er alla!

// Danne

om det funkar ekonmiskt och praktikst, så är det en väldigt bra idé.

Jag undrade mest om Plusmedlemmarna anser att detta "försämrar" den deal ni fått vid registreringen?

Ett trevligt och fungerande bildgalleri kan bli supernajs.

Kör på. Det känns som om det inte är någon jätteaktivitet i bildgalleriet nu ändå, så fler besökare skulle inte skada. Att plusfolk får mer lagringsutrymme låter som en väldigt bra idé.

  • Medlem
  • 2004-12-19 16:14

Bra!
En feedback bara Martin....det är för omständigt att besöka galleriet en "knapp" vore bra samt att man slapp logga in sig varje gång man besöker galleriet... nu man är tvungen att logga in sig på 99 efteråt också eftersom man blir utloggad från 99 vid besök i galleriet

Jag förstår faktiskt inte varför man blir utloggad osv. Ska försöka felsöka!

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-12-21 11:55

Tycker detta är helt okej

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2004-12-21 20:16

Tycker inte att det försämrar den deal som vi fått vid registreringen, om man gör skilnad på antalet MB.

Har själv inte lagt upp några bilder ännu, men det kanske kommer.

En eventuell fototävling kan nog bli jättekul, man kanske kunde ha något speciellt tema varje vecka tex hav, natur, solupp- solnedgång.

Jag tänkte mig en jultävling och sedan direkt efter en nyårstävling. Två utmärkta fototillfällen!

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-12-22 07:36
Ursprungligen av Björnström:

Jag tänkte mig en jultävling och sedan direkt efter en nyårstävling. Två utmärkta fototillfällen!

Sweet, när kommer tävlingarna upp!?

http://www.99mac.se/galleri/

Galleriet är uppdaterat ikväll och jag har skrivit en nyhet om det.

1
Bevaka tråden