Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad göra med domän www.kunder.se?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gotland / Åre
  • 2004-12-20 18:39

För ett tag sedan registrerade jag domännamnet kunder.se då jag tyckte det var ett användbart domännam.
Idag använder jag det till att presentera material för mina nuvarande kunder. Enkelt och rätt snyggt när kunden kan surfa in på kunder.se/företagsnamn för att ta del av sina grejor.

Nu till min fråga:
Har du några kul ideér på vad man kan göra med domännamnet? Alla förslag är välkomna! Jag har funderat på en rad olika saker men står nu bara och stampar...

Har du en grym idé och önskar driva ett projekt med www.kunder.se som den offentliga webbadressen kan jag tänka mig att låna ut namnet.

Shoot!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-20 19:00

Ett konsumentforum kanske? Diskutera köperfarenheter och produkter etc?

  • Medlem
  • Gotland / Åre
  • 2004-12-20 19:17
Ursprungligen av Rajje:

Ett konsumentforum kanske? Diskutera köperfarenheter och produkter etc?

Bra idé. Men det finns redan ett flertal sådana webbplatser, varav några är riktigt stora. Jag är på jakt efter något nytt, något kreativt. Samtidigt som det ska vara enkelt

Ursprungligen av Rasmus:

Bra idé. Men det finns redan ett flertal sådana webbplatser, varav några är riktigt stora. Jag är på jakt efter något nytt, något kreativt. Samtidigt som det ska vara enkelt

Att det redan finns sådanna siter ska väl inte avskräcka. Du ska ju ge dig fan på att göra det bättre än de övriga, vilket kommer att leda till framgång. Så är det ju med allt - gör man det bättre än någon annan så lyckas man.

Lycka till!

/M

  • Medlem
  • Gotland / Åre
  • 2004-12-28 11:02

Att döma av intresset för tråden kanske det inte är nån idé att göra något av namnet kunder.se

Någon form av samköp för att få rabatter?

"Vi är 3647 Mac-användare som vill ha 6891 USB-sladdar. Vem ger oss bästa priset?"

Ursprungligen av TZW:

Någon form av samköp för att få rabatter?

"Vi är 3647 Mac-användare som vill ha 6891 USB-sladdar. Vem ger oss bästa priset?"

Vad var det LetsBuyIt föll på egentligen?

1
Bevaka tråden