Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sveriges kommuner i din profil

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi har uppdaterat din medlemsprofil med en ny lista över landets kommuner

Från och med nu kan du ange vilken kommun du bor i genom en smidig lista istället för att själv ange var du bor. Målet är att slippa alla konstiga kommentarer som präglat medlemsprofilerna.

Som du märker syns inte längre ortnamnet intill under ditt namn, för att återigen visa var du kommer ifrån måste du uppdatera din profil:
http://99mac.se/forum/profile.php?do=editprofile

Om du saknar någon kommun är du välkommen att skriva en rad nedan!

Nu står det ju att jag kommer från Ljusdal istället för Färila...

  • Oregistrerad
  • 2004-12-19 18:12

Gör det här saken lättare söka ut vilka som kommer från en viss kommun? Kan vi slutanvändare dra nytta av det på något vis, t.ex. om vi ska ha någon lokal aktivitet säg MacPub, grillfest eller något annat trevligt?

Det blir ju mycket lättare att göra en snygg karta där man kan klicka på en kommun eller ett län för att få se vilka andra som bor i närheten

Kan det inte så kommun före, eller favoritlag i Bandy?
Folk kan ju tro att jag bor i Ljusdal (hemska tanke), fast det vore värre om kommunen hette Järvsö! (och det skämtet förstår antagligen inte så många här inne)

  • Oregistrerad
  • 2004-12-19 18:18

Trevligt, ett steg i klart rätt riktning även om det inte var svar på frågan.

Ursprungligen av Page Not Found/ Per:

Trevligt, ett steg i klart rätt riktning även om det inte var svar på frågan.

Jag hoppas att allt fler uppdaterar sina profiler och när säg 10-15% har gjort det kommer vi ta fram lite funktioner för exempelvis medlemssökning, lokala forumen osv.

1
Bevaka tråden