Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macplay säljer spel för under två dollar

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På Macplay Store (www.macplay.com) kan man just nu (till den 23:e) köpa spel som No One Lives forever 1&2, Citizen Kabuto, Freedom Force, Fallout 1&2, Icewind Dale och Sacrifice för USD 1.88.
Kanon!

  • Medlem
  • Oslo
  • 2004-12-19 01:08

Men frakt tillkommer med 25 U$ för 1-2 och 27 U$ för 3, 29 U$ för 4, 31 U$ för 5. o.s.v

Jojo, precis som vanligt. Det är bara spelen som är billiga. Jag har beställt några, jag minns inte hur många (5-6 st. kanske?). Tycker det blev bra billigt i slutändan iaf. Det är ju inte precis B-spel heller.

Grmf. Vill ha, men jag har ingen erfarenhet av att köpa från USA och inget kreditkort. Vad gör man? Till det priset är det läge att dra till med lite chansningar, och köper man ett antal så blir väl inte frakten så hemsk heller. Nån som vill gå ihop om ett köp? Någon som är bra på utlandsbeställningar?

Försent...

  • Medlem
  • Oslo
  • 2004-12-19 13:22
Ursprungligen av Ingemar Ragnemalm:

Grmf. Vill ha, men jag har ingen erfarenhet av att köpa från USA och inget kreditkort. Vad gör man? Till det priset är det läge att dra till med lite chansningar, och köper man ett antal så blir väl inte frakten så hemsk heller. Nån som vill gå ihop om ett köp? Någon som är bra på utlandsbeställningar?

Hade tänkt beställa så vi kan gärna köpa tillsammans, har handlat en del från utlandet.
eposta mig på ohlund#mac.se

Senast redigerat 2004-12-19 13:35

IDAG (2003-03-02) fick jag mina spel. Snabba leveranser var det inte...

Citat:

Fallout 1&2, Icewind Dale

*drool*

Synd att jag inte såg tråden då det begav sig.

1
Bevaka tråden