Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Äntligen - en iPod signerad av David Hasselhoff!

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Äntligen, en iPod signerad av David Hasselhoff. Och det bästa av allt? Den kommer laddad med hans senaste album med julmusik!

http://www.gizmodo.com/gadgets/portable-media/ipod/david-hasselhoff-signed-ipod-027711.php

Behöver han pengar till att köpa julklappar? Sen hade jag ingen aning om att han kunde sjunga...

Ursprungligen av Kristian B:

Sen hade jag ingen aning om att han kunde sjunga...

Skojar du? Han har ju givit ut ett gäng skivor, är visst stor i Tyskland har jag för mig...

Ursprungligen av Adrian B:

Äntligen, en iPod signerad av David Hasselhoff. Och det bästa av allt? Den kommer laddad med hans senaste album med julmusik!

http://www.gizmodo.com/gadgets/portable-media/ipod/david-hasselhoff-signed-ipod-027711.php

haha

haha, tack denna tråd behövde jag för att m,untra upp mig i det dystra midvinterljuset här i skåne

  • Oregistrerad
  • 2004-12-15 16:58
Ursprungligen av Kellogs:

haha, tack denna tråd behövde jag för att m,untra upp mig i det dystra midvinterljuset här i skåne

Ja, fan vad jobbigt med LJUS! Vi har fyra timmar av det varje dag. Nästan så man blir less

  • Oregistrerad
  • 2004-12-15 16:39

För att komma med ytterligare onödig info om herr Hasselhoff kan man väl tillägga att vi nog alla hört honom sjunga...
Det är han som delar med sig av sin ljuva stämma i avslutningslåten på alla Baywatchavsnitten (iaf de tidigare säsongerna) :).

bara 4 tim, är knappt att solen orkar upp över horisonten här
nåja, Carolas Jul i betlehem är defenetivt bra såhär i juletid.

Låt mig gissa... Man kan bara köpa den i Tyskland?

  • Oregistrerad
  • 2004-12-15 21:30
Ursprungligen av Tjacke:

bara 4 tim, är knappt att solen orkar upp över horisonten här
nåja, Carolas Jul i betlehem är defenetivt bra såhär i juletid.

likså Lars Vegas Trio med Lars Christmas! synnerligen en stämningshöjare!

1
Bevaka tråden