Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Sony Vaio med monsterupplösning

Tråden skapades och har fått 42 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Vajo är verkligen fula. Klämde på en äldre modell idag, den var hyggligt lätt men ser ut att ha fått designen från en bilstereo från 90-talet.
Den här ser ut att ramla på i samma anda...

  • Medlem
  • 2004-09-28 07:56

Bravo Björnström :rolleyes:

Nu är den släppt i Sverige - kostar 26.990,- inkl moms såg jag.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-18 11:05
Citat:

Från 2004-09-27:
Sony erbjuder inte A170-serien i Sverige och återförsäljaren InLife som säljer Vaio-sortimentet kan inte ge ett premiärdatum ännu. Priset i USA är dock cirka 12.500kr för en grundmodell.

Ganska stor skillnad mellan Sverige och USA på den här... =/

Jag får en sådan där 17" Sony VAIO imorgon (för test).

Tänkte eventuellt skriva en slags ytlig jämförelse med min existerande Powerbook 17.

Ursprungligen av Björnström:

Jag får en sådan där 17" Sony VAIO imorgon (för test).

Tänkte eventuellt skriva en slags ytlig jämförelse med min existerande Powerbook 17.

Det skulle vara intressant! Är väl en av de få pc-burkarna som kan mäta sig känns det som.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-14 21:22
Ursprungligen av Björnström:

Jag får en sådan där 17" Sony VAIO imorgon (för test).

Tänkte eventuellt skriva en slags ytlig jämförelse med min existerande Powerbook 17.

Skall bli kul…

Man hinner väl inte så mycket, man har ju ett liv oxå, men det vore kul med lite "djup" så vi får se om Vaio:n är en okey maskin eller om det är samma gamla "pezetjosan" under ytan (aka. kjesarens nya kläder / en ko med läppstift). Om det hinns med…

Ursprungligen av Björnström:

Jag får en sådan där 17" Sony VAIO imorgon (för test).

Tänkte eventuellt skriva en slags ytlig jämförelse med min existerande Powerbook 17.

Björnström: Hur går det med Vaio testet?

  • Oregistrerad
  • 2004-12-14 21:13

Gör det! Väldigt nyfiken...

Det är ju ingen mening att jämföra Windows XP mot Mac OS X. Där är det ju redan avgjort.

Men det hade varit intressant att testa hur "macig" dom gjort den. Sony VAIO är nog det märke som ligger närmast Apple i ren känsla gissar jag.

  • Medlem
  • Solna
  • 2004-12-15 09:34

Ska bli kul att läsa ett test av den, tycker hela Sony Vaio linjen är intresant va kollade på deras lilla med 13" wide skärm. Hoppas att nya PB 12" får en liknande skärm.

En kompis till mig har en 17" Vaio och jag måste säga att den är en väldigt snygg och skärmen är helt underbar! Jag tycker att Vaio har lyckats stort med denna model.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-15 12:29

Den är maskinen är supersnygg, och skärmen är grym, otroligt bra färger och kontrast.. Man får väl bara hoppas att den skärmen sitter i dom nya Powerbooksen som släpps under MWSF,, det borde väl vara en bra del i en uppgradering även om dom inte får en G5a under skalet..

Bevaka tråden