Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Testartikel

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det här är ett test av nyhetssystemet, inget av intresse.

Skrivet av: Arvid Björkström

Läs mer:
http://www.99mac.se/?id=827

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-14 23:56

Popup: Vill du betala 3 för den här nyheten?

Hmmm...jag anar vartåt det barkar. Ni har min förståelse även om jag är skeptisk.
Om 3 betyder tre kronor låter det lite högt. Det skulle kosta kanske 3kr x 3st/dag x 30dagar = 270 kr/månad. Kan det minskas till 20-25kr/månad är det kanske intressant. Dvs ca 0,25kr/nyhet.
Trots det är nog många tveksamma.

Ursprungligen av Kimpa:

Popup: Vill du betala 3 för den här nyheten?

Hmmm...jag anar vartåt det barkar. Ni har min förståelse även om jag är skeptisk.
Om 3 betyder tre kronor låter det lite högt. Det skulle kosta kanske 3kr x 3st/dag x 30dagar = 270 kr/månad. Kan det minskas till 20-25kr/månad är det kanske intressant. Dvs ca 0,25kr/nyhet.
Trots det är nog många tveksamma.

Vi testar bara systemet - det kommer mer information. Om du varit Plusmedlem hade du kunnat följa diskussionerna som pågår just nu kring detta.

Det kommer inte kosta 270kr i månaden för nyheter

Hej Kimpa!

Läs mer om detta och kommentera här!

// Danne

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-15 00:09
Ursprungligen av Stenbäck:

Hej Kimpa!

Läs mer om detta och kommentera här!

// Danne

Hur då?

Jag får:
Access Denied (policy_denied)

Ursprungligen av Kimpa:

Hur då?

Jag får:
Access Denied (policy_denied)

Du måste vara plusmedlem för att kunna läsa den tråden...

Detta är en testnyhet.. alltså vi testar systemet..

Som svar på din fråga om varför du får Access Denied så är det därför att du har inte tillgång till det forum Stenbäck hänvisar till.
Får man bara fråga varför postar ni i en tråd som bara testar 99macs redaktionssystem? känns lite onödigt då detta är något som måste göras lite då och då så att man ser att systemet fungerar, precis som när man tvingas scanna efter virus på en Windwos-dator

1
Bevaka tråden