Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Julklapp från apple.se?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-14 01:27

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91306/wo/Kl7PRysqPmdU2Y4XQPx1TGyLSkC/0.0.11.1.0.6.21.1.3.1.2.0.0.1.0

Åh! Din retsticka!

Det står ju bara att man kan bläddra. Inte köpa.

Och varför ger Applestore Sverige en "We'll be back soon"-sida? Är det något på gång?

  • Oregistrerad
  • 2004-12-14 01:39
Ursprungligen av Niklas Brunberg:

Åh! Din retsticka!

Det står ju bara att man kan bläddra. Inte köpa.

Och varför ger Applestore Sverige en "We'll be back soon"-sida? Är det något på gång?

Rubriken "Musikaffär ingår" är ju rätt så tydlig egentligen. Gissar att Apple tidigare planerat att ha affärerna igång även i Sverige vid det här laget men stött på problem här precis som i många andra länder. Det är ju tyvärr inte alla som välkomnar Apples skivaffär med öppna armar.
Kan också tala om att jag provköpt en hel del och det funkar kanon och är MYCKET roligt. Helt plötsligt är det roligt med musik igen. jag som trodde jag "växt ifrån" sånt.
Det enda negativa är att pengarna tar slut så fort. Det finns ju så jäkla mycket att välja på.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-14 01:45
Ursprungligen av Niklas Brunberg:

Och varför ger Applestore Sverige en "We'll be back soon"-sida? Är det något på gång?

Fick lite hjärtflimmer när jag -efter att mötet med "back soon" sidan på svenska storen, klickat på ipod+itunes fliken och fick upp EN ITMS-sida. Wow. Sedan insåg jag att det var den amerikanska. Suck.

1
Bevaka tråden