Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bluetooth mus

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hallå

Jo jag undra om någon använder en bluetooth mus till sin PB? Vilket märke är det? Är den bra?
Eller har ni någon som ni kan rekomendera? Är lite trött på sladdarna, när man ändå har bluetooth i datorn.

Jag vill inte vara spydig på något sätt, men om du kollar på "liknande diskussioner" så hittar du en hel del

oki. tänkte att någon redan har skapat en eller inte. men jag skapar en ändå. Får väl ta och lite lite, men om det är någon som vill säga om bluetooth mus, skriv!!!

  • Medlem
  • Örebro
  • 2004-12-14 12:09
Ursprungligen av robkar928:

oki. tänkte att någon redan har skapat en eller inte. men jag skapar en ändå. Får väl ta och lite lite, men om det är någon som vill säga om bluetooth mus, skriv!!!

Tja!
jag kör med apples bluetooth mus. jag tycker att den funkar hur bra som helst. man kan tycka att den e lite "tung" i början men det e bara en vanesak. men annars har den funkat klockrent.

macmice

Tjena har har haft MacMice The Mouse BT från macoteket det var den sämsta mus jag någonsin pillat på helt seg måste vara på en musmatt för att funger knapparna riktigt hårda. har bytt till logitech mx510 tror jag den heter den är grymm men sladd. är lite skeptisk mot blåtand efter det. nå testar säkert igen efter ett tag.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-17 08:36
Ursprungligen av fredrik1981:

Tjena har har haft MacMice The Mouse BT från macoteket det var den sämsta mus jag någonsin pillat på helt seg måste vara på en musmatt för att funger knapparna riktigt hårda. har bytt till logitech mx510 tror jag den heter den är grymm men sladd. är lite skeptisk mot blåtand efter det. nå testar säkert igen efter ett tag.

Kör också med en MacMice, är inte nöjd. Den funkar, men:
- Man kan inte köra på mörkt underlag (mitt soffbord)
- "lag":en är en party-killer! Man rör musen, och efter ett tag släpar pekaren på skärmen efter! Vet inte alls hur det är med andra sladdlösa möss, det är nog samma sak. Det är inte alls mycket, men tillräckligt för att kännas som man rör musen i sirap.

Kör med en billig 100-kronorsgrej med sladd nu, oöverträffad reaktion och snabbhet! Och ändå är jag en riktig prylbög som vill ha ny teknik....

MX 900
+ en del knappar, samt scrollhjul
+ laggar inte
- ful som stryk
- batterilivslängd ~ 2 dagar vid aktivt användande
- ingen avstängningsknapp / batterierna måste tas ur vid frakt
- inga drivrutiner = endast höger/vänsterknapp + scroll funkar, plus exposé

1
Bevaka tråden