Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Björnström

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-12-10 17:56

Nån som har en aning om varför det inte går att få tag i Björnström? Jag har skickat 3 PM till honom, skrivit i diskutioner men inget svar... Jag kan förstå att han har mycket att göra men man måste ju kunna få tag på honom...

  • Medlem
  • Nacka
  • 2004-12-10 18:19

PM är rätt lönlöst när det gäller Björnström. Folk skickar för mycket skit den vägen. Vad vill du honom? Jag kanske kan hjälpa dig?

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-12-10 18:27
Ursprungligen av Arvid:

PM är rätt lönlöst när det gäller Björnström. Folk skickar för mycket skit den vägen. Vad vill du honom? Jag kanske kan hjälpa dig?

Det skulle tryckas upp nya 99mac-klistermärken, min slogan blev det, jag skulle belönas med ett antal ex. Nu har det gått nästan 3 veckor och jag har inte hört nåt från honom...

Hallå - jag har 105 olästa PM av 2.505 st just nu, ska försöka gå igenom inboxen i jul eller nåt

Ursprungligen av Björnström:

Hallå - jag har 105 olästa PM av 2.505 st just nu, ska försöka gå igenom inboxen i jul eller nåt

Inte undra på att man aldrig får svar.

Du borde lägga ut situationen på OT också. Så man fattar vad som pågår.

Trodde du och Mantaray var nonchalant.

Har du inte en sån där "automatsvarsfunktion"

Jag skickade en fråga till support 29 nov 15.26 Ärende-ID: YUM-73961

Men det tar ett tag förstår jag nu.

Har svarat!

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-12-10 18:29
Ursprungligen av Björnström:

Har svarat!

Härligt du är kungen!

Det blir ju så med sju forum och totalt 20.000 medlemmar som hör av sig lite då och då.

Ursprungligen av Björnström:

Det blir ju så med sju forum och totalt 20.000 medlemmar som hör av sig lite då och då.

ska nog skicka dej ett PM och önska dej god jul.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2004-12-10 19:06
Ursprungligen av blodsugare:

ska nog skicka dej ett PM och önska dej god jul.

Trevligt, jag hänger på med ett jag med.

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-12-10 19:10
Ursprungligen av Björnström:

Det blir ju så med sju forum och totalt 20.000 medlemmar som hör av sig lite då och då.

Hade oxå tänkt att göra det, men det blir nog bara jobbigt för herr Björnström...

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-12-11 00:35
Ursprungligen av Björnström:

Det blir ju så med sju forum och totalt 20.000 medlemmar som hör av sig lite då och då.

O, herregud, och här har man haft mage att besvära med diverse oväsentligheter titt som tätt. Inte har jag tänkt på att jag bara är en av 20000. För mig känns det som om forumet fortfarande är litet och att "alla" känner varandra.

Bättre med en God Jul-tråd istället

1
Bevaka tråden