Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När blir det "tisdag" igen?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tittade in på http://www.macrumors.com/ Buyer's Guide och fann följande om macarna:

xServe - Don't Buy - Updates soon
eMac - Don't Buy - Updates soon
PowerBook - Don't Buy - Updates soon
PowerMac - Don't Buy - Updates soon

iMac - Neutral - Mid product cycle
iBook - Buy - Product recently updated

Gamla prylar? Vem vill shoppa nu?

Ursprungligen av Saffran:

Tittade in på http://www.macrumors.com/

Gamla prylar? Vem vill shoppa nu?

ALLA det är ju jul snart!!

Perfekt för Apple sälja halvheta grejor i December och lansera glödheta produkter i Januari.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-08 00:16

Tror att det kommer att se annorlunda ut efter Macworld i Januari.

Jag väntar på en ny revvad iPod. Har bestämt mig för att 20gbn är för liten och 40gbn är lite för dyr för snålisen i mig. Tror alltså att nästa uppdatering ger oss en 40gb-are för samma pris som dagens 20gb-are. Hoppas på det iallafall. Tror även att det kommer att hända en hel del på MW i Jan så jag väntar och ser...

Synd iPodden bara är "Buy only if you need it..." Vill inte vänta!

Ja, det är väl egentligen bara iBook som nyligen fått sig en översyn. Men även iMac G5 känns ganska ny fortfarande, vissa som beställde i augusti fick den inte förrän alldeles nyligt (och efterfrågan är fortfarande större än tillgången har jag läst). iPoden fick ju en slags uppdatering i och med iPod photo. Inför julsäsongens shoppingrundor är det främst konsumenterna som köper och då passar det ju bra med iMac och iBook. Sen får vi hoppas på en del uppdateringar i januari, men bli inte besvikna om det bara kommer en grej på MacWorld, Apple brukar vilja koncentrera sig på några produkter i taget.

Eftersom det handlar om rykten och framtida uppdateringar flyttade jag tråden till Aktuella rykten.

1
Bevaka tråden