Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dags för SE V800, -for the rest of us!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2004-12-06 23:29

Börjar faktiskt bli jävligt trött på att den enda riktigt vettiga 3G luren i mitt tycke bara är portad till Vodaphone.

Nån som har nått tips på när det kan dyka upp nåt för oss andra?

Ursprungligen av MinMac:

Börjar faktiskt bli jävligt trött på att den enda riktigt vettiga 3G luren i mitt tycke bara är portad till Vodaphone.

Nån som har nått tips på när det kan dyka upp nåt för oss andra?

Finns en tråd på Flashbacks forum där en person hävdar att den kommer till våren. Han skriver:

"Har säkra källor från Vodafone-anställda att dom har ensamrätt på V800 in på våren, vet inte om det var mars eller april. Så nog kommer det dröja med firmware..."

Vet ej hur pålitlig uppgiften är.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2004-12-07 20:56

Det verkar vara våren som gäller. Hört detta från lite olika håll nu så det är nog inte omöjligt.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-12-07 20:59
Ursprungligen av Erik J:

Det verkar vara våren som gäller. Hört detta från lite olika håll nu så det är nog inte omöjligt.

Helt sjukt ju! En hel evighet i mobilsammanhang. Konkurrenterna hinnes ju släppa nya modeller innan dess...

Effekten blir ju att man som jag lackar på SE & Vodaphone.

Mitt abbonemang kommer att kunna förlängas den 20:e december. Har funderat på att göra just detta om jag kan få en bra deal på en V800. Känns ännu mer angeläget om man dessutom till våran kan bli av med Live!skräpet i den...

  • Medlem
  • Tjörn
  • 2004-12-07 22:46

Vill du inte kunna lägga till nya funktioner, installera programvara på telefonen så fungerar Sony Ericsson jätte bra...

SE for the simple minded...

Som sagt tidigare i tråden, i mars eller i april dyker det upp en 3g lur från SE till andra nät. Ericsson fick väl en bra deal med Vodafone som gjorde det värt att ge dom ensamrätt.

Den nya 3g luren från SE kommer inte att heta v800 samt att den kommer se lite annorlunda ut.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-08 00:40

Wirelessly posted (Nokia6630/1.0 (2.39.129) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1)

Jag gillar inte vodafone på jag la ner tankarna på en SE 3G telefon. Är inte på förtjust i vikbara telefoner så när nokias 6630 kom ut hos telia skaffade jag en sådan. Det är verkligen en toppen produkt och telia förstör inte telefonerna som vodafone gör. Johan

1
Bevaka tråden