Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Handtag till iBook

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-06 19:53

Vilken fullständigt meningslös produkt. Ska man demontera handtaget varenda gång man vill stoppa ner datorn i en väska eller ryggsäck?

Antagligen obekvämt när man har datorn i knät, och i vägen när man flyger.

Ursprungligen av Mondo:

Vilken fullständigt meningslös produkt. Ska man demontera handtaget varenda gång man vill stoppa ner datorn i en väska eller ryggsäck?

Antagligen obekvämt när man har datorn i knät, och i vägen när man flyger.

Meningslös för dig kanske, men knappast för alla. Jag vet att många sagt att de verkligen uppskattade handtaget på den tidigare iBook-serien. Den vita iBooken har varit svårare att greppa och hålla i ordentligt. Personligen har jag klarat mig bra utan handtag under tre och ett halvt år med iBook, men jag skulle vara försiktig med att säga att produkten är meningslös för det. Och som jag tolkar bilderna så borde den gå ner i en datorväska ändå, iBooken är ju så liten att den oftast har gott om utrymme över i ett normalt datorfack.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-07 13:47

Inte helt dum idé ändå. Jag tycker det känns lite knepigt att bära iBook ibland eftersom den knakar och så och locket inte sluter tätt p.g.a. de där gummigrejorna.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-07 13:49
Ursprungligen av Adrian B:

Meningslös för dig kanske, men knappast för alla. Jag vet att många sagt att de verkligen uppskattade handtaget på den tidigare iBook-serien. Den vita iBooken har varit svårare att greppa och hålla i ordentligt. Personligen har jag klarat mig bra utan handtag under tre och ett halvt år med iBook, men jag skulle vara försiktig med att säga att produkten är meningslös för det. Och som jag tolkar bilderna så borde den gå ner i en datorväska ändå, iBooken är ju så liten att den oftast har gott om utrymme över i ett normalt datorfack.

Jaha, men jag har s k händer som jag greppar datorn med. Man liksom kupar handen och vips får man tag i datorn.

Ganska onödigt enligt mig. Men säkert nyttigt för många som bär med sin dator dagligen. :rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2004-12-07 17:26
Ursprungligen av blodsugare:

Ganska onödigt enligt mig. Men säkert nyttigt för många som bär med sin dator dagligen. :rolleyes:

Även luftningen när man nyttjar den är hyfsat bra…
En väska med hantag är ju annars nog för "runtspringaren".

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-07 17:33

Problem med ventilationen? Datorn blir för varm? Lägg två suddgummin i bakkanten. En billig och portabel lösning.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-12-09 23:56
Ursprungligen av Mondo:

Problem med ventilationen? Datorn blir för varm? Lägg två suddgummin i bakkanten. En billig och portabel lösning.

Det är väl ingen som tvingar dig att köpa skiten?? Om nu någon ser en användning för ett ibook-handtag så kommer de att köpa ett. I annat fall köper man inget. Ska det bara tillverkas produkter som du tycker är meningsfulla? Det börjar bli lite tröttsamt att höra ditt gnällande om hur värdelöst allt är...

:rolleyes:

Ursprungligen av rhesus:

Det är väl ingen som tvingar dig att köpa skiten?? Om nu någon ser en användning för ett ibook-handtag så kommer de att köpa ett. I annat fall köper man inget. Ska det bara tillverkas produkter som du tycker är meningsfulla? Det börjar bli lite tröttsamt att höra ditt gnällande om hur värdelöst allt är...

:rolleyes:

Bra skrivet!

1
Bevaka tråden