Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

12'' skärmfel?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Katrineholm
  • 2004-12-05 05:57

ok, haft min nya ibook 12'' snart 5dagar nu, och till min stora förvåning så har jag märkt att skärmen är lite smått sned. ska det vara så, är det så på eran 12''? jag blir lite irriterad varje gång jag tänker på det.

hoppas ni förstår nu, om jag säger så istället. om ni tittar upp längst upp på kanterna, är det en jämn raklinje som går mellan det svarta kanten och själva bild ytan? på min är det nån millimeters sned på.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2004-12-05 09:28

Min är spikrak....

Hm... min är kanske kanske en liiiten aning sned... men det kan lika gärna vara min inbillning.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2004-12-05 12:58
Ursprungligen av aLact:

ni förstår nu, om jag säger så istället. om ni tittar upp längst upp på kanterna, är det en jämn raklinje som går mellan det svarta kanten och själva bild ytan? på min är det nån millimeters sned på.

Min är perfekt! (Vill man vara riktigt dryg så; tittar man riktigt "noooga" sitter skärmen ca: 0,20-0,25 mm till vänster, men rakt.) Så... som sagt... jag kan kan leva med det

  • Medlem
  • Katrineholm
  • 2004-12-05 16:31

tror ni det är nån idé att skicka det för sjystering. egentligen inget viktigt, utan det är som sagt irriterande att den där snedden finns.

Min skärm på en AluBook 15" är lite sne, men det kan jag leva med.

  • Medlem
  • Katrineholm
  • 2004-12-05 19:01

får tvinga mig själv att inte vara så petig då....

1
Bevaka tråden