Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Speltorsdag 2/12 - Desert Combat

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Denna torsdag är det Battlefield 1942: Desert Combat som står på tur!

Se även nyheten på MacGamers.se

Spel: Battlefield 1942: Desert Combat

När: Torsdag 2 december, med start kl 20.00

Var: Servern kommer startas upp strax innan kl 20.00.

Hur: Vi kör med Battlefield 1942 / Road to Rome (Battlefield Deluxe Edition) med modden Desert Combat som kan hämtas här.

Om du tycker att detta verkar kul, passa även på att läsa lite om vår spelklan i denna nyhet.

Vi ses på slagfältet!

Hälsningar,
MacGamers

Senast redigerat 2004-12-05 18:02

gutte, ska bara hämta mina battlefield skivor!

DC Rockar!! Tack Amicitia för servern, den är efterlängtad

Hur är intresset för att köra DC egentligen? Det verkar plötsligt väldigt svalt... Finns det inte en efterfrågan så är det mycket möjligt att detta blir den första och sista omgången vi kör.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-12-02 09:59

Alltid

Jag försöker alltid medverka. Tycker det är väldigt synd att gå miste om möjligheten. Även då man kan spela på många andra servrar.
Försökte få med en annan vän, men tyvärr hade han inte tid.

Men jag ska göra mitt bästa varje gång det är spelkväll att få med mig fler.

Ahh, kul!

DC är ruskigt bra! Jag är med, absolut

Återstår bara att jag ska lära mig att ratta en Apache ordentligt nu - det går banne mig inte, krasch i backen varje gång ...

  • Medlem
  • Schtåkkhålm
  • 2004-12-02 12:42

Lyckas jag ladda hem DC så är jag på, men alla mina försök hittills har slutat med timeout på nerladdningen

Jag ska försöka vara med, även om jag har för mig att just DC kan gå lite hackigt på min burk.

jag paxar för att vara taliban

  • Medlem
  • Mark
  • 2004-12-02 22:16

hmm det var inte många inne men det var kul iaf, och det e ju det som e meningen

Attans, attans!

Jag blev försenad hem, så jag hann aldrig in för att vara med och leka ... : (

Oh well ...

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-12-03 09:28

Inte många

Nä, vi var som sagt inte många. Jag (Lt. Mc Tivera) blev ganska beskviken. Men visst var det kul ändå! Var lite tufft, speciellt när jag fick köra mot två spelare själv. Där var ju en person som var ganska överlägsen i alla lägen.

Jag var för febrig igår för att köra pansarvagn

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-12-05 22:14
Ursprungligen av mpower:

Nä, vi var som sagt inte många. Jag (Lt. Mc Tivera) blev ganska beskviken. Men visst var det kul ändå! Var lite tufft, speciellt när jag fick köra mot två spelare själv. Där var ju en person som var ganska överlägsen i alla lägen.

Vadå? Jag tyckte jag var riktigt duktig! Ja ja kul var det i alla fal synd bara att det inte var så många som körde...

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-12-06 09:20

Förslag för framtiden

Vi var ju ganska få som spelade sist. Ett bra alternativ för att liva upp det en aning när vi inte är många är ju att köra ihop med lite "bots". Typ så att man är runt 8 man per sida.

1
Bevaka tråden