Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hmmm

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallo alle
for å bli kvitt medelande om at jeg ikke har skrivit ett innlägg, så får jeg vel gjöre det nå da.
Er en Nordmann som bor i Stockholm av alle ting!
Har en iBook G3, som jeg veldig gjerne vil oppdatere til den nyeste versjonen, men penger er jo alltid problemet. Får sikkert ikke solgt min iBook for en bra pris i dag så da blir det litt for mye å legge ut i mellan. Har også en Lacie extern harddrive på 160GB og selvsagt 10mb internet fra BBB.

Har jobbet og vil gjerne jobbe mer innom media og tv produksjon, så det er bare til å maile meg om det er noen som vil se mitt cv der jeg har skrevet om mine jobb i England og Australia og utdanning fra England osv osv osv.

Thats it.

Mvh
Lars

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-03 21:37

Hej Lars!
Jag går i samma tankar som du, att byta upp min gamla iBook G3 till en ny (eller helst till en PB 12´). Du kan säkert sälja din iBook för runt 4000, beroende på vad som finns i den och i vilket skick den är. Då är det ju faktiskt inte så mycket kvar att lägga mellan till en ny och fräsch iBook!

Hälsn. Ellen

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-07 18:33

Har jobbet og vil gjerne jobbe mer innom media og tv produksjon, så det er bare til å maile meg om det er noen som vil se mitt cv der jeg har skrevet om mine jobb i England og Australia og utdanning fra England osv osv osv.

Thats it.

Mvh
Lars

Välkommen.

Det låter väldigt spännande

/D

1
Bevaka tråden