Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

sjutton! apple sköter ju sig riktigt bra!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-01 13:26

Har varit svettig efter ha läst alla inlägg om slöa leveranser etc. Tänkte jag skulle få min PB jag beställt runt februri eller ngt.

Men dra på trissor. Beställde i måndags kväll. Idag 07:16 åkte den från Örebro mot mig 20 mil bort. Det är bannemig snabbt det. Ska ställa mig på E4 och vifta med flaggor när de kommer

Det var imponerande! Undrar om dom levererar Powerbook G5 lika snabbt när den lanseras

  • Oregistrerad
  • 2004-12-01 13:37

ge mig inte dåligt samvete för att jag inte orkade vänta har man bestämt räcker inte äns G6 för att få mig att vänta...

  • Oregistrerad
  • 2004-12-04 11:17

Det är bara att gratulera!
Det enda jag har haft återkommande problem med är just leveranstider på datorerna och iPods. Som värst fick jag vänta nästan 3 månader på min Powerbook G4.

Serviceärenden är Apple nästan läskigt snabba på Som exempel kan jag berätta om när jag skickade iväg min Powerbook på en fredag em, för byte av defekt skärm. På måndag em (efter helgen) står budet utanför min dörr med min lagade PB... det är service
Samma gäller härom dagen när jag reklamerade ett BT-tangentbord... dagen efter stod budet utanför dörren med det nya

1
Bevaka tråden