Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ja men kolla...

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Växjö
  • 2004-11-30 09:59

jag fick komma med!
kirsti heter jag, född haugsand, skild stålhandske. är mamma till tre tigerungar samt en tigervalp.
har haft mac sedan pappa tog hem en åt mig 1985 tror jag det var, har inte varit utan sedan dess.
jobbar som grafisk formgivare efter att ha lämnat supportsvängen 1993, med ett kort återfall hösten 2001. fast det gick fort över...

är en enligt de flesta ganska snäll tjej, gillar allt som har med flyg att göra, vildsint tifosita, trivs bäst med sand mellan tårna och varmt vatten att bada i, lagar ofta och gärna mat som jag helst äter tillsammans med tigrarna och andra jag tycker om. är vansinnigt förälskad sedan fem (5!) år tillbaka, gott i själen.

föredrar rött vin framför vitt, hellre choklad än sega råttor, är barnsligt förtjust i chips, dipp och gt framför en bra film i soffan, är urdålig på att sitta i möten, har inget tålamod, blir ofta jättejättejättearg och det varar tre minuter, minst!

har en e28, m5 från 1986 som jag inte alls putsar så mycket på som hon förtjänar - lite mycket annat som går före. mesigt, jag vet...

så, vill någon veta mera är det bara att fråga!

hej hej,
kirsti

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-11-30 11:11

Hej och välkommen kirsti, vilken trevlig presentation du skrivit. Väldigt vad många tjejjer som blivit medlemmar nu på sistone. Skulle vara kul att se nån statistik om det. Tigervalpen, är det en "vanlig" valp det? Själv har jag en labrador retriver, Lotta. Någon tiger är hon inte, däremot tror nog grannarna att vi har en bäver för Lotta bär hem en pinne till gården vid varje promenad.

Ursprungligen av kirsti: